Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فرج‌الهی رئیس اداره آموزش و پرورش سلسه با اشاره به آموزش بیش از ۳۰۰ نفر در دوره‌های مختلف ترویج دانش نوین نانوتکنولوژی در این شهرستان گفت: در رابطه با توسعه و ترویج نانوتکنولوژی، تاکنون بیش از سه سمینار مختلف در یک‌سال گذشته با حضور دانش‌آموزان و معلمان شهرستان سلسله برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هر سمینار، دانش‌آموزان از سطوح و رشته‌های مختلف تحصیلی را دعوت شده تا با تعاریف پایه‌ای و حداقل‌های کاربرد این فناوری در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف آشنا و نیز برای حضور در کلاس‌های آموزشی و آمادگی برای المپیاد سال آینده، آماده شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش سلسله گفت: کسب رتبه اول هفتمین دوره المپیاد نانو در لرستان با توجه به مدت‌زمان اندک برگزاری دوره‌های آموزشی نانو، از جمله موفقیت‌های قابل تحسین دانش‌آموزان الشتری است.

این مسئول افزود: توسعه، آموزش و کاربردی‌تر کردن کلاس‌های آموزشی نانو از جمله برنامه‌های آتی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهرستان محسوب می‌شود.

وی گفت: در راستای معرفی هرچه بیشتر و گسترش فناوری نانو در الشتر، برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته که انتظار می‌رود با توجه به موفقیت‌های کسب شده، استقبال دانش‌آموزان از کلاس‌های آموزشی و آمادگی آنان برای حضور در المپیاد‌های مختلف بیشتر شود.

فرج‌الهی افزود: در این دوره از المپیاد نانو در لرستان، راضیه ساکی، رتبه اول استان، مجتبی مؤمنی، رتبه دوم استان، عرفان یوسفوند، رتبه چهارم استان، سید حسین علیان، رتبه ششم استان، محمدحسین ملکی‌صادقی، رتبه هفتم لرستان را از آن خود ساختند.

انتهای پیام/م

۳۰۰ دانش‌آموز الشتری در حوزه نانو آموزش دیدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند

فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر ۲ میلیون دانش آموز حافظ کل قرآن هستند.

میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش هم گفت: طرح ملی اتقان که مخفف «ارتقای توانمندی‌های قرآنی آموزگاران، مدیران و معاونان مدارس دوره ابتدایی» است از مصوبات کمیسیون آموزش قرآن کریم است.
وی افزود: این طرح در پنج استان ایلام، قم، خراسان شمالی،  بوشهر ‌و شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

گفته شده تعداد شرکت کنندگان طرح اتقان در استان ایلام هزار و ۶۹۱ نفر، خراسان شمالی هزار و ۴۵۸ نفر، قم سه هزار و ۱۸۱ نفر، تهران هفت هزار و ۴۳ نفر، بوشهر چهار هزار و ۹۷۳ نفر بوده و در مجموع ۱۸ هزار و ۳۴۶  در این طرح شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • داد و بیداد خنده‌دار پدر دانش آموز بخاطر تکلیف سخت معلم
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو