Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:02:31 GMT

مدارس ابتدایی شیفت صبح منطقه سیستان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۲۰۵۹

مدارس ابتدایی شیفت صبح منطقه سیستان تعطیل شد

زاهدان - ایرنا - مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در پی برودت هوا بر اثر وزش باد شدید سرد با سرعت 90 کیلومتر برساعت مدارس پنج شهرستان شمالی این استان امروز/ چهارشنبه/ تعطیل شد.

رضا اربابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در منطقه سیستان در ساعت 5:30 به 93کیلومتر بر ساعت رسید که دید افقی را به 700 متر کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: غلظت گرد و غبار 878 میکرو گرم بر متر مکعب معادل 6برابر حد مجاز رسید.
وی ادامه داد: دما در منطقه نیز 12درجه سانتیگراد کاهش یافت که بروز این پدیده ها سبب شد تا مدارس پنج شهرستان شمالی سیستان و بلوچستان تعطیل اعلام شود.
به گفته رئیس گروه هشدار و پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان کاهش دمای محسوس هشت تا 12 درجه ای از امروز چهارشنبه در این استان آغاز شد.
علی ملاشاهی اظهار داشت: این کاهش دما تا پایان هفته در سیستان و بلوچستان به ویژه نیمه شمالی این استان ادامه دارد.
وی بیان کرد: بادهای سرد شمالی همچنین در شورگز تا فهرج و ریگان به سمت بزمان و دلگان و همچنین میرجاوه تا سراوان برای امروز قابل توجه و در جاده نصرت آباد تا فهرج و بم به سمت ریگان - بزمان و نیز زابل به سمت نهبندان گرد و خاک سبب کاهش دید و کندی عبور و مرور خواهد شد.
به گزارش ایرنا منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون در شمالی ترین قسمت سیستان و بلوچستان قرار گرفته است.
سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله طوفان، بارندگی، سیل و مواج شدن دریا را تجربه کند.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا