Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- جشن گلریزان برای کمک به ساخت مسکن در مناطق زلزله کرمانشاه برگزار و خیران شهر خاکعلی ۳۲ میلیون تومان اهداء کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حسنلو، امام جمعه موقت خاکعلی سه شنبه شب در مراسم جشن گلریزان با تقدیر از حضور خیران گفت: امروز شاهد هستیم که مردم اقصی نقاط ایران از اقوام مختلف در برابر زلزله کرمانشاه خود را مکلف به کمک و یاری هموطنان خود دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کمک به دیگران یک ضرورت اجتماعی و فرهنگی است و این دستمایه‌های فرهنگی و دینی ما درابعاد مختلف بروز می‌کند و یکی از این صحنه‌هایی که مصداق بارز نوع دوستی است، کمک و یاری برادران و خواهران دینی در کرمانشاه است.

امام جمعه موقت خاکعلی با اشاره به این حدیث نبی مکرم اسلام (ص) که فرمودند:" اگر کسی صدای کمک خواهی مسلمانی را بشنود و پاسخ نگوید مسلمان نیست"، افزود: اعتقادات دینی و باورهای ما اجازه نمی‌دهد تا در رسیدگی به کسانی که نیازمند یاری هستند، خود را متوقف و محدود کنیم از این رو امروز همه ایران کرمانشاه است.

وی تأکید کرد: بعد از مرحله نخست کمک رسانی که شامل نیازهای اولیه زندگی بود، امروز باید کمک‌های مردمی به سمت اسکان و ساخت مسکن زلزله زدگان سوق یابد چراکه خانه یک نیاز ضروری برای استقرار و استمرار یک زندگی است.

خوش نیت، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان قزوین نیز در این نشست عنوان کرد: کمیته امداد استان قزوین ساخت ۲۰۰ واحد مسکن مددجویان زلزله زده کرمانشاه را متعهد شده است که در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران به سرعت نسبت به ساخت مسکن آنان اقدام کنیم.

امیر خوش نیت توضیح داد: تاکنون استقبال خوبی از ساخت مسکن برای مددجویان زلزله زده کرمانشاه شده است به طوری که در قزوین، احسان لشگری کشتی گیر پهلوان و مدال آور المپیک خود پیشگام شده است تا این حرکت سرعت بیشتری پیدا کند.

وی یادآورشد: تاکنون کمک‌های مردمی خوبی جمع آوری شده است ولی با توجه به هزینه‌های بالای ساخت مسکن نیاز است تا مشارکت هر چه بیشتر خیران را داشته باشیم چراکه با تأمین مالی و تأمین مصالح ساختمانی مورد نیاز سرعت کار ساخت مسکن نیز بیشتر خواهد شد.

شایسته ذکر است که در این جشن گلریزان، خیران و نیکوکاران ۳۲ میلیون تومان به صورت نقد کمک مالی خود را به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران از اجرای طرح مسکن در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: ساخت مسکن در دولت سیزدهم شتاب گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، علی اصغر احمدی مدیرکل بنیاد مستضعفان مازندران اظهار داشت: ساخت واحد‌های مسکونی در دولت سیزدهم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن در حوزه مسکن شهری و روستایی، بحث عمران شهری و توسعه روستایی فعالیت دارد بیان کرد: از سال 1384 ساخت 161 هزار و 710 واحد مسکن روستایی آغاز شد و 154 هزار و 515 واحد به مرحله بهره‌برداری رسید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران بیان کرد: در دولت سیزدهم نیز ساخت 17 هزار و 743 واحد مسکن روستایی آغاز شده ‌و 11 هزار واحد به بهره‌برداری رسید که 2 هزار واحد آن امسال و در چهل و پنجمین سالگرد افتتاح حساب 100 امام خمینی (ره) افتتاح شد.

احمدی تاکید کرد: صدور 25 هزار فقره سند مالکیت  روستایی و شهر‌های زیر 25 هزار نفر انجام شده است.

وی گفت: با بازنگری طرح هادی در 586 روستا، طرح هادی در 257 روستا در دولت سیزدهم اجرا شده است.

وی گفت: تهیه طرح هادی  یکی از اقدامات بنیاد مسکن است و در دولت سیزدهم در نیمی از 2 هزار و 400 روستای مازندران طرح هادی اجرا شد.

احمدی همچنین خاطرنشان کرد: مقاوم‌سازی 60 درصد از خانه‌های روستایی استان انجام شده و تا سال 1410 همه خانه‌های روستایی استان مقاوم‌سازی خواهد شد.

مدیر کل بنیاد مسکن مازندران همچنین گفت: با ایجاد تفاهمنامه با کمیته امداد، بنیاد مسکن، و بسیج سازندگی استان ساخت 40 هزار واحد مسکونی روستایی در برش استانی ررنامه ریزی شد و 400 واحد به همت بسیج سازندگی ساخته می‌شود.

وی اظهار کرد: ساخت مسکن محرومین را هم در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دنبال می‌کنیم.

احمدی بیان کرد: بهزیستی،اداره راه و شهرسازی، کمیته امداد و همچنین بسیج سازندگی سپاه کربلا و بانک‌های عامل در امر مسکن سازی همکاری دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • بانک مرکزی چگونه می‌تواند به کمک تحقق شعار سال بیاید؟
  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • زمزمه های ورود ایران چک های ۵۰۰هزار تومانی به بازار/ زلزله رشد نقدینگی در راه است؟
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • حجم ۸۰۰۰ میلیارد تومانی معاملات در بازار سرمایه توسط کرمانشاهیان