Web Analytics Made Easy - Statcounter

چلسی با آنتونیو کونته موفق شد در خانه از سد برایتون بگذرد تا امیدوار باشد منچسترسیتی امتیاز از دست بدهد. سرمربی ایتالیایی بدر مورد بازی صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی با آنتونیو کونته موفق شد در خانه از سد برایتون بگذرد تا امیدوار باشد منچسترسیتی امتیاز از دست بدهد. سرمربی ایتالیایی در کنفرانس خبری به اسکای گفت:

نمایش خوبی بود، آمار را دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۵ شوت زده ایم که ۸ بار در چارچوب بوده است. ۱۳ کرنر زدیم و موقعیت های گل زیادی را خلق کردیم. مانند بازی با اورتون، بر بازی مسلط بودیم اما تفاوت اینجا بود که امروز ۲ گل به ثمر رساندیم. فرصت این را داشتیم که نتیجه پایانی را بهتر کنیم ولی در نهایت از اشتیاق و تعهدی که بازیکنانم در زمین از خود نشان دادند، راضی هستم. می خواستیم برنده از زمین خارج شویم چون مهم بود که نیم فصل دوم را با برد آغاز کنیم. وضعیت خوبی داریم و باید به همین منوال ادامه دهیم.

کونته ادامه داد:

فکر می کنم در این لیگ، انگیزه زیادی برای همه وجود دارد که تلاش کنند در بالای جدول بمانند و تا پایان به جنگیدن ادامه دهند. نمی دانم که آیا می توانیم برای قهرمانی بجنگیم یا نه چون این مسئله به منچسترسیتی بستگی دارد که در حال حاضر کار فوق العاده ای انجام داده است. وقتی همه بازی ها را می برید و تنها یک مساوی داده اید، این بدین معناست که کمپینِ فوق العاده ای داشته اید. انگیزه زیادی بین تیم ها وجود دارد که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کسب کنند. ۴ سهمیه برای ۶ تیم بزرگ موجود است. به دلایل زیادی ما فصل را خوب شروع نکردیم اما می خواهیم به تلاش ادامه دهیم و پیشرفت کنیم. تورنمنت های زیادی در پیش است و ما باید به خود افتخار کنیم وقتی در هر کدام از این بازی ها حاضر می شویم.

سرمربی ایتالیایی از بازیکنان تیمش گفت:

امروز، روز مثبتی برای موراتا بود زیرا توانست به عنوان شماره نهِ ما گلزنی کند. او برابر اورتون بازی نکرده بود. همچنین روز خوبی برای مارکوس آلونسو بود که به ثمر رساندن ۵ گل به عنوان یک وینگ بک، دستاورد بزرگی است. مارکوس باید به این روند ادامه دهد زیرا مهم خواهد بود چنین راهی هم داشته باشیم. تعهد بازیکنانم بسیار زیاد است. من حتی بعد از بازی با اورتون هم از نمایش تیمم راضی بودم اما اگر مثل این بازی از فرصت ها استفاده کنیم، خیلی بهتر خواهد بود. موراتا، باکایوکو و رودیگر اولین بار است که بازی کردن در کریسمس را تجربه می کنند. آسان نیست اما اتمسفر عالی است. در این زمان تمام خانواده ها برای تماشای بازی به ورزشگاه می آیند. زمان بندیِ شلوغی داریم که از نوامبر شروع شده و به این مسیر تا ژانویه و فوریه ادامه می دهیم.

آنتونیو کونته در پایان گفت:

آزپی هم باید گل بزند. فقط پاس گل کافی نیست!(می خندد). آزپی دفاعی است که خیلی خوب می تواند با پایش کار کند. ارتباط بسیار خوبی بین او و موراتا به وجود آمده است. این اولین بار نبود و امیدوارم آنها هم به این روند ادامه دهند. موراتا باید بیش از یک بار آزپی را شام مهمان کند، اگر آنها من را دعوت کنند، خوشحال خواهم شد!

در کنفرانس خبری همچنین به وضعیت نقل و انتقالات باشگاه اشاره شد. در حالی که کونته و چلسی نسبت به دو رقیب بالای خود، کمتر هزینه کرده اند و حتی در این راه بازیکنانی مثل کوستا یا ماتیچ را فروخته اند، خبرنگاران انگلیسی از لینک شدن ویدال به چلسی از آنتونیو سوال کردند:

صادقانه خیلی دوست ندارم در مورد بازیکنِ یک تیم دیگر صحبت کنم، مخصوصا اینکه شما او را به ما لینک کرده اید. آرتورو بازیکن فوق العاده ای است. من احترام زیادی برای وی قائل هستم و ما سال های زیادی را با هم در یوونتوس سپری کردیم. من همیشه او را برای خودم می خواهم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری منچستریونایتد به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد شامگاه _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچستریونایتد به‌پایان رسید.

دو گل شفیلد یونایتد را جیدن بوگل و بن بریرتون به‌ترتیب در دقایق ۳۵ و ۵۰ به‌ثمر رساندند.

هری مگوایر در دقیقه ۴۲، برونو فرناندز در دقایق ۶۱ (از روی نقطه پنالتی) و ۸۱ و راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ برای منچستریونایتد گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد کد خبر 747725

دیگر خبرها

  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن‌ + پخش آنلاین
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE