Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - ایرنا - فرماندار دیر استان بوشهر گفت: بر اثر وقوع زمین لرزه پی درپی در روز گذشته و بامداد امروز در این شهرستان پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی شهرهای دیر و بردستان روز چهارشنبه در نوبت صبح شهر تعطیل شد.

حمزه اعتماد روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: وقوع زمین لرزه و پس لرزه‌های متعدد روز گذشته و بامداد امروز باعث نگرانی اولیا دانش آموزان شده بود که با هماهنگی آموزش و پرورش تصمیم به تعطیلی مدارس گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: هنوز برای تعطیلی مدارس در نوبت عصر تصمیمی گرفته نشده و در صورت چنین تصمیمی درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد.
2 زمین لرزه به بزرگی 3.9 و 3 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) و در ساعت چهار و 4 دقیقه و چهار 39 دقیقه بامداد امروز در شهر دیر رخ داد.
در آذرماه سال جاری نیز 2 زمین لرزه به بزرگی 3.8و 4.9 ریشتر در عمق 18 و 20 کیلومتری زمین شهرهای بنک، کنگان و دیر در جنوب استان بوشهر را لرزاند و شماری مصدوم و خسارت هایی به منازل مسکونی بر جا گذاشت.
وقوع پس لرزه های متعدد در روزهای اخیر در این منطقه باعث نگرانی مردم شده است.
دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه


.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت

ریاست رسیدگی به بلایای طبیعی در ولایت هرات افغانستان اعلام کرد که بارندگی شدید روزهای اخیر و جاری شدن سیل در این ولایت جان ۷ نفر را گرفته است.

همچنین، یک نفر در ولایت فراه، ۲ نفر در ولایت غور، ۲ نفر در ولایت جوزجان و ۲ نفر در ولایت ساری پول در بارندگی و سیل روزهای اخیر جان باخته اند.

منابع می‌افزایند که بارندگی صدها جریب زمین، پل‌ها و راه رفت‌وآمد مردم را همچنان تخریب کرده است.

باشندگان ولسوالی‌های کشک رباط‌سنگی و کشک نیز تأیید می‌کنند که بیش از ۲۰۰ رأس مواشی را سیلاب برده و حداقل ۲۰۰ جریب زمین زیر کشت باشندگان این ولسوالی را سیلاب تخریب کرده است.

این در حالی است که منابع خبری افغانستان اعلام کردند در یک ماه گذشته نیز سیل در افغانستان حدود ۷۰ کشته و ۵۰ مجروح برجای گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • بندرچارک لرزید
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز
  • محوطه جهانی نقش‌رستم به‌دلیل فرونشست تعطیل شد | مدیر پایگاه میراث جهانی تخت‌جمشید: فرونشست نقش رستم بحرانی تر از تخت جمشید است
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است