Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از انگجت، ضبط‌ صوت‌ها قابل حمل و میکروفن‌های زیادی در بازار وجود دارند اما " MikMe" یک مرحله جلوتر از آنها قرار دارد. این وسیله، یک میکروفن بی‌سیم است که با یک اپلیکیشن در آیفون هماهنگ می‌شود و امکان فیلمبرداری سریع با کیفیت بالای صدا را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تنها مشکل این است که قیمت 500 دلاری این میکروفن، آن را از دسترس مشتری‌های معمولی دور می‌کند اما برای وبلاگ‌نویس‌ها و افرادی که باید در پرواز، فیلم‌هایی با صداگذاری حرفه‌ای انجام دهند، ارزش دارد و اگر واقعا به کیفیت صدا اهمیت بدهید، احتمالا به پرداخت مبالغ زیاد برای ابزار خاص عادت دارید.

برتری میکروفن  MikMeقطعا به خاطر قاب محکم فلزی و وزن سبک آن است. جزئیات داخلی آن که از درون پوشش شبکه‌ای‌اش دیده می‌شود، یک کپسول کندانسور یک اینچی طلایی رنگ است.

کپسول MikMe در حالت تعلیق عنکبوتی قرار دارد که صدای اضافی را هنگام در دست داشتن و قدم زدن به همراه آن، به حداقل می‌رساند.

طبیعتا، این میکروفن، می‌تواند به عنوان یک ضبط‌کننده مستقل نیز کار کند و به تنهایی صدایی تا اندازه 24 بیت 96 کیلوهرتز را ضبط کند اما این کیفیت هنگام فرستادن صدا به تلفن همراه تا 44.1 کیلوهرتز کاهش می‌یابد.

کیفیت این وسیله هنوز به اندازه کیفیت CD است که آن را برای ویدئوهای اینترنتی ایده‌آل می‌سازد. این وسیله 16 گیگابایت حافظه و یک باتری دارد که امکان ضبط کردن را به مدت سه ساعت ونیم فراهم می‌سازد.

رابط MikMe نسبتا ساده است: پشت آن دکمه‌هایی برای روشن و خاموش کردن و بلوتوث، یک خروجی شارژ میکرو USB، یک جک هدفون برای بررسی فیلم‌های ضبط شده و دو دکمه برای کنترل صدای هدفون و میکروفن وجود دارد.

برای استفاده از MikMe با آیفون، باید ابتدا آن را به عنوان یک وسیله بلوتوثی به گوشی متصل کنید. سپس اپلیکیشن این شرکت به صورت خودکار آن را تشخیص خواهد داد.

بعد از آن، می‌توانید ضبط‌های صوتی راه دور را روی  MikMe به کار بیندازید یا صداهای ضبط شده ای که هم در تلفن همراه و هم روی این ابزار قرار می‌گیرند، هماهنگ کنید.

مهم‌ترین ویژگی این میکروفن این است که می‌توانید با استفاده از آن به عنوان میکروفن اصلی خود، فیلم‌برداری کنید. این کار ساده است. فقط دکمه ضبط را بزنید و تلفن همراه شما فیلم‌برداری را مانند همیشه شروع خواهد کرد و  MikMe نیز ضبط صدا را آغاز می‌کند.

در این لحظه، آزادید که با میکروفن خود قدم بزنید و از تلفن همراه‌تان دور شوید. تا وقتی در محدوده بلوتوث هستید، همه چیز هماهنگ باقی خواهد ماند.

اینگونه می‌توانید صوت را به تلفن همراه خود بفرستید و در رسانه اجتماعی منتخب خود آپلود کنید. این میکروفن حتی در مکان شلوغی مانند آشپزخانه اداره و هنگام قدم زدن هم صدا را واضح ضبط می‌کند، کاری که حتی آیفون X هم نمی‌تواند با این کیفیت انجام دهد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزگردها به ترکیه رسیدند

روزنامه «حریت دیلی» در گزارشی از این پدیده طبیعی نوشت: بادهای داغ از سمت لیبی به نواحی غربی ترکیه رسیده و شهرهایی از جمله استانبول، ازمیر، آنتالیا، بولو، تکیرداغ و موغلا (موغله) را فراگرفته است.

در این گزارش آمده است افزایش سطح ذرات معلق که توسط «شبکه ملی پایش کیفیت هوا» در ترکیه نظارت می‌شود، در این مناطق مشاهده شده و اندکی از استانداردهای سازمان جهانی بهداشت فراتر رفته است.

کارشناسان می‌گویند این رویدادهای جوی ناشی از انتقال ماسه و گرد و غبار بر اثر وزش بادهای شدیدی است که عمدتا از صحرای آفریقا سرچشمه می‌گیرد.

پیش‌بینی می‌شود این تاثیر جوی تا اواخر امروز (جمعه) کاهش یابد با این حال تا دو روز دیگر در مناطق ساحلی و جنوب شرقی آناتولی ادامه خواهد داشت.

با این حال شبکه ملی پایش کیفیت هوای ترکیه اعلام کرد در استانبول به دلیل وزش باد، غلظت این ریزگردها افزایش نخواهد یافت و سلامت شهروندان را تهدید نمی‌کند.

این در حالی است که خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از شهردار استانبول گزارش داد در برخی از محله‌های این شهر افت کیفیت هوا نگران کننده است و به ساکنان توصیه می‌شود تا بهبود شرایط از پیک نیک و هر گونه فعالیت ورزشی در فضای باز خودداری کنند.

کارشناسان همچنین توضیح می‌دهند افزایش چنین پدیده‌های اقلیمی در خاورمیانه و جنوب غرب آسیا ناشی از تغییرات آب و هوایی است و احتمالا در آینده، مناطق غرب و جنوب ترکیه را بیشتر تحت تاثیر قرار خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • جادوی هوش مصنوعی در افزایش کیفیت ویدیو‌ها + فیلم
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • افزایش کارایی توربین بادی با بال پرنده