Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - ایرنا - نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از جمله رویدادهایی است که امروز چهارشنبه ششم دی ماه در همدان خبری می شود.

** نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان 10 صبح در سالن جلسات مجموعه فرهنگی شهدای استانداری برگزار می شود.

** نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان ساعت 10:30 در فرمانداری همدان تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** آیین بزرگداشت مردمی مفسر قرآن آقا نجفی همدانی ۶ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد مهدیه همدان با سخنرانی با حجت الاسلام انصاری قمی برگزار می شود.

** جشن ویژه مددجویان مراکز توانبخشی همدان ساعت 15 در تالار فجر برگزار می شود.

** نشست کمیسیون خدمات شهری از ساعت 8 با موضوع بررسی گزارش عملکرد سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و نیز بررسی طرح پارک آرامش برگزار می شود.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را تا یک روز قبل از برگزاری، از طریق شماره تلفن 34227800 و 34229222 و 34210771 برای خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع و یا به شماره نمابر 34223231 ارسال کنند.
گزارش و اخبار رویدادهای خبری روز استان همدان همراه با گزارش های تصویری بر روی آدرس خبری و اینترنتی / http://www.irna.ir/hamedn منتشر خواهد شد.
1181/2087
تنظیم: زهرا پیرنیا** انتشاردهنده: الهام تدین

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

شانا _ گروه فیلم: نشست خبری ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت) در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

دریافت 19 MB

دیگر خبرها

  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • همدان تا اوایل هفته آینده خنک است 
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • نشست خبری سریال نون خ
  • نشست خبری جایزه ملی البرز
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد