Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمیته امداد استان قزوین احداث ۲۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان زلزله زده در کرمانشاه را متعهد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در جشن گلریزان احداث مسکن در مناطق زلزله کرمانشاه که در شهر خاکعلی قزوین برگزار شد، بیان کرد: کمیته امداد استان قزوین ساخت 200 واحد مسکونی برای مددجویان زلزله زده کرمانشاه را متعهد شده است که در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران به سرعت نسبت به ساخت مسکن آنان اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر خوش نیت ادامه داد: تاکنون استقبال خوبی از ساخت مسکن برای مددجویان زلزله زده کرمانشاه شده است به طوری که در قزوین، احسان لشگری کشتی گیر پهلوان و مدال آور المپیک خود پیشگام شده است تا این حرکت سرعت بیشتری پیدا کند.

 

وی عنوان کرد: تاکنون کمک ‌های مردمی خوبی جمع آوری شده است ولی با توجه به هزینه‌ های بالای ساخت مسکن نیاز است تا مشارکت هر چه بیشتر خیران را داشته باشیم چراکه با تأمین مالی و تأمین مصالح ساختمانی مورد نیاز سرعت کار ساخت مسکن هم بیشتر خواهد شد.

 

در ادامه امام جمعه موقت خاکعلی با تقدیر از حضور خیران گفت: امروز شاهد هستیم که مردم اقصی نقاط ایران از اقوام مختلف در برابر زلزله کرمانشاه خود را مکلف به کمک و یاری هموطنان خود دانسته ‌اند.

 

حجت الاسلام علی حسنلو تصریح کرد: کمک به دیگران یک ضرورت اجتماعی و فرهنگی است و این دستمایه‌های فرهنگی و دینی ما درابعاد مختلف بروز می‌کند و یکی از این صحنه‌هایی که مصداق بارز نوع دوستی است، کمک و یاری برادران و خواهران دینی در کرمانشاه است.

 

وی با اشاره به این حدیث پیامبر گرامی اسلام (ص) که فرمودند: اگر کسی صدای کمک خواهی مسلمانی را بشنود و پاسخ نگوید مسلمان نیست، افزود: اعتقادات دینی و باورهای ما اجازه نمی ‌دهد تا در رسیدگی به کسانی که نیازمند یاری هستند، خود را متوقف و محدود کنیم از این رو امروز همه ایران، کرمانشاه است.

 

امام جمعه موقت خاکعلی تأکید کرد: بعد از مرحله نخست کمک رسانی که شامل نیازهای اولیه زندگی بود، امروز باید کمک‌های مردمی به سمت اسکان و ساخت مسکن زلزله زدگان سوق یابد چراکه خانه یک نیاز ضروری برای استقرار و استمرار یک زندگی است.

 

گفتنی است در این جشن گلریزان، خیران و نیکوکاران 32 میلیون تومان به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کردند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر اظهار داشت: در یک رویکرد ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالی‌شهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحدهای مسکونی، سرانه‌های مختلف فضاهای آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحدهای مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی تدوین و طراحی شده گفت: با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیت ۵۰ هزار نفر در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.

کد خبر 6085920

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل