Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-29@05:55:46 GMT

درگیری طایفه ای در پردیس؛ یک نفر کشته شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۳۰۸۶

شلیک تیر هوایی مامور پلیس برای پایان دادن به درگیری و نزاع بین دو طایفه در روستای «سعیدآباد» از توابع بخش «جاجرود» پردیس سبب کشته شدن یکی از طرفین دعوا شد.

به گزارش شریان نیوز،رییس مرکزاطلاع رسانی پلیس شرق تهران اعلام کرد: طی  تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و نزاع بین دو طایفه در روستای «سعیدآباد» از توابع بخش «جاجرود» شهرستان پردیس اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول ادامه داد: بلافاصله ماموران کلانتری حوزه این درگیری برای بررسی موضوع به محل وقوع اعزام شده و توانستند آرامش نسبی ایجاد کنند.

وی افزود: پس از برقراری نسبی آرامش به ناگهان با درگیری مجدد طرفین تعدادی از منازعین با ماموران کلانتری درگیر شدند، که  یکی از مامورین مجبور به تیراندازی هوایی شد، متاسفانه بر اثر ازدحام جمعیت، یکی از طرفین دعوا بر اثر اصابت گلوله، فوت کرد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس  ضمن تاکید بر رعایت نظم و انضباط و آرامش اجتماعی توسط همگان گفت: با ابراز تاثر از اتفاق افتاده چنان چه قصوری از طرف ماموران اثبات شود، وفق مقررات و قوانین  اقدام خواهد شد.

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار مهر، این در گیری در پی نزاع بین دو مغازه دار رخ داده بود.

سه نفر از افراد عادی نیز در این نزاع درگیر شده اند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید/ دستگیری ۲ مظنون حادثه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به قتل جوانی حدودا ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی در شهر کرمانشاه، از دستگیری دو مظنون  این حادثه خبر داد.

سرهنگ محمدرضا یاری اظهار داشت: صبح امروز (هشتم فروردین) و پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری همراه با تیراندازی در حوالی میدان آناهیتا کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد در این درگیری جوانی حدودا ۳۱ ساله بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده است.

یاری افزود: با قتل این فرد ماموران به سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل و عامل اصلی تیراندازی آغاز و موفق شدند دو نفر از مظنونان این حادثه را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو سواری متعلق به مظنونان حادثه، از تلاش برای دستگیری دیگر مظنون متواری خبر داد و گفت: در این راستا پرونده ای تشکیل و بازجویی از متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید/ دستگیری ۲ مظنون حادثه
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در دیلم
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز کرمانشاه