Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: راز قتل شهرک شهید کشوری ایلام با مراجعه برادر مقتول به کلانتری برملا شد.

مرد جوانی به مقر کلانتری ۱۵ شهرک شهید کشوری ایلام مراجعه و راز قتل Murder برادرش را فاش کرد که بلافاصله موضوع تحت رسیدگی و بررسی پلیس Police قرار گرفت. واحدهای عملیاتی یگان امداد، کلانتری ۱۵ و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی به محل اعزام شدند و عملیات همه‌جانبه پلیس برای کشف این راز و روشن شدن موضوع آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازجویی‌های تخصصی و جنایی اظهارات و جزییات راز خونین قتل به وقوع پیوسته بنا بر اعترافات متهم به دقت ثبت شد. قاتل The Murderer مرد ۳۷ساله و متاهل برادر ۳۱ساله خود را به علت داشتن اعتیاد به مواد مخدر، بزهکاری، آزار و اذیت خانواده و... در یک نقشه از قبل طراحی شده در عصر روز پنجشنبه گذشته به بهانه تهیه هیزم برای کباب در منزل به کوه‌های ماربره برده و به وسیله یک قبضه سلاح شکاری با شلیک دو گلوله به پهلو و سر مقتول او را به قتل رسانده است.

قاتل سپس برای مخفی کردن این راز خونین جسد را زیر خاک دفن کرد و بعد از گذشت چند روز دچار عذاب وجدان شد و غم مرگ برادر او را وادار به تسلیم شدن و پرده برداشتن از قتل برادرش کرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان قاتل فراری که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل کرده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ یوسف اشرفی افزود: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در روستای کلیجه این شهرستان، مأموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی در محل حاضر و اقدام به بررسی محل جرم و وقوع قتل کردند و مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اشرفی اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد، با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، گفت: طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

وی افزود: مقتول ۳۹ ساله و با هویت معلوم توسط قاتل در لحظه برگشت از مزرعه به قتل رسیده است.

سرهنگ اشرفی، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می کند، افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

 

 

دیگر خبرها

  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد