Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: شبکه های گسترده اجتماعی که بسیاری از ایرانیان در این فضا عضو هستند، ظرفیت مناسبی برای معرفی شهدا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که باید از آن به صورت ویژه بهره برد.

به گزارش ایرنا، علی رئوفی شامگاه سه شنبه در نشست شورای هماهنگی و نظارت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان هرمزگان با اشاره به اهمیت تکریم خانواده های معظم شهدا، اظهار داشت: باید به گونه ای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج شود که رزمندگان ما و فرزندان خانواده های معظم شهدا به این فرهنگ با سربلندی کامل افتخار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: ترویج پیام شهدا در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان کشور بیش از پیش ضروری است تا این نسل با راه و مکتب شهدا آشنا شوند.
رئوفی با بیان اینکه شهدا به همه ملت تعلق دارند ، گفت: قهرمانان کشور، برای همه هستند و سپاه و ارتش هم به همه ملت تعلق دارند و نمونه همدلی سپاه و ارتش در زلزله اخیر کرمانشاه به منصه ظهور نشست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: سپاه و ارتش این دو سرمایه مهم ملی از تمام توان و امکانات خود در کنار دولت برای خدمات رسانی به زلزله زدگان بهره بردند که با تجلیل و قدردانی آحاد مردم زلزله زده همراه بود.
مشاوراستاندار هرمزگان در امور ایثارگران نیز در این نشست با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال فرزندان شهدا، تاکید کرد: باید از سوی مدیران دستگاه های اجرایی استان این موضوع جدی گرفته شود.
حمزه رادمنش گفت: تشکیل کارگروه تخصصی اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران راه حل مشکل اشتغال فرزندان آنها است و اگر یک هم اندیشی و همکاری نزدیک در این رابطه صورت پذیرد می توان طی یک برنامه ریزی دو ساله موضوع اشتغال فرزندان خانواده های شهدا و ایثارگران استان را برطرف کرد.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

دیگر خبرها

  • صلح و سازش، ظرفیتی برای کاهش جمعیت کیفری
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • شهادت یکی از نیروهای فراجا در هرمزگان
  • اشتراک سازمانی ایمینو؛ هدیه نوآورانه به خانواده کارکنان
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • شهادت ۵۲ فلسطینی دیگر در غزه/ شمار شهدا به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر رسید
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری