Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: اکنون محورهاي تیران – داران، خمینی شهر –نجف آباد ، اصفهانشهرضا ، اصفهان – زرین شهر – شهرکرد ، اصفهان – شاهین شهر و گردنه ملااحمد در محور اصفهان -  نایین، در مه غلیظ هستند.

آقاي فرزاد دادخواه افزود: رانندگان برای تردد در این محورها چراغ های مه شکن را روشن و با احتیاط و رعایت فاصله با خودرو جلویی حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به رانندگان توصیه کرد خودروهای خود را به وسایل گرمایشی مناسب تجهیز کنند.

کارشناسی هواشناسی اداره کل هواشناسی استان اصفهان هم گفت: حجم برفي که در 24 ساعت گذشته تاکنون در شهر داران بر زمين نشسته به شش سانتی متر رسيده است.

آقاي حجت الله علی عسگریان افزود: همچنین در شهر داران هشت، چادگان شش ، ورزنه چهار و هفت دهم ، فریدونشهر سه و نیم ، خوانسار و زرین شهر دو و اصفهان یک میلی متر باران باریده است.

وی گفت: امشب دمای هوا چهار درجه سردتر می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۵۰ اکیپ راهداری در طرح نوروزی ۱۴۰۳ همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد آهکی گفت: به منظور ارتقاء ایمنی محورهای استان همدان هم اکنون ۵۰ اکیپ راهداری شامل اکیپ‌های: خط کشی، رنگ آمیزی جداول، نصب و تعمیر تابلو و علائم، جاروب و پاکسازی محورهای ورودی، نصب و تعمیر گادرریل، لکه گیری و چاله گیری، تعمیرات سیستم‌های روشنایی، ایمن سازی دماغه‌ها و تقاطع‌ها، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، پاکسازی و آزاد سازی حریم، ایستگاه‌های سلامت و طرح پویش سفر سبز و ایمن در محورهای مواصلاتی استان همدان فعال هستند و این طرح تا پایان سفرهای نوروزی و تعطیلات عید فطر ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نیروی‌های راهداری با آمادگی و تجهیزات کامل در راهدارخانه‌ها و سطح محورهای استان حضور دارند تا در صورت بارش برف و بروز هرگونه مشکل در سطح راه‌ها سریعاً وارد عمل شوند تا نسبت به رفع موانع و روان سازی ترافیک عبوری اقدام کنند.

آهکی در پایان گفت: هم اکنون ۴۲ مجتمع خدماتی رفاهی، ۳۵ باب راهدارخانه و ۲۰ باب مسجد بین راهی آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی در سال ۱۴۰۳ هستند.

کد خبر 6057151

دیگر خبرها

  • رصد جاده‌های فارس با ۳۹۴ سامانه هوشمند
  • استقرار ۱۵ ایستگاه راهداری در محورهای استان ایلام
  • آماده سازی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه برای تردد مسافران نوروزی
  • استقرار ۵۰ اکیپ راهداری در طرح نوروزی ۱۴۰۳ همدان
  • روایتی از برگ‌های زرین حوزه داروسازی
  • آماده سازی محورهای مواصلاتی کرمانشاه برای تردد مسافران نوروزی۱۴۰۳
  • استقرار ۵۰ اکیپ راهداری در جاده‌های همدان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲۷ اسفند
  • ۱۳ اکیپ راهداری در جاده‌های غرب اصفهان فعال هستند
  • اجرای طرح ۶۰-۳۰ در محورهای ورودی استان همدان