Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: مهدی در سیستم چهار-چهار-دو لوزی، بازیکن بسیارتاثیرگذاری است.

اسماعیل حلالی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با آخرین وضعیت سرخپوشان بعد از حذف در جام حذفی و آیا باخت مقابل صنعت نفت در نتیجه  این تیم مقابل فولاد خوزستان تاثیر داشته یا نه به خبرنگار برنا گفت: به هر حال در فوتبال نتیجه گرفتن به لحاظ روانی در تیم تاثیرگذار است و در این موضوع هیچ مشکلی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازی با صنعت نفت، پرسپولیس یک سر و گردن از حریف خود بالاتر بود و متأسفانه بچه ها نتوانستند از موقعیت های خودشان در بازی استفاده کنند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد، وقتی هم کار به ضربات پنالتی کشیده می‌شود شانس تاثیرگذار است و به قول معروف پنجاه -پنجاه است،به هرحال به اعتقاد من پرسپولیس روی هم رفته در مسابقه با فولاد خوزستان بازی خوبی ارائه داد و در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کرد.

بخش دیگری از صحبت‌های پیشکسوت پرسپولیس درمورد مهدی طارمی بود، او در رابطه با بازگشت طارمی به میدان در چند بازی  آینده اظهار کرد: مهدی در سیستم چهار-چهار-دو لوزی، بازیکن بسیار تاثیرگذاری است و  پشت دفاع به خوبی خود را صاحب موقعیت می‌کند و فکر می کنم با بازگشت او به ترکیب پرسپولیس باز هم بتواند برای تیم ثمربخش باشد و به روند نتیجه گرفتن کلی تیم  سرعت ببخشد.

او درخصوص پیش‌بینی اش از نتیجه گرفتن پرسپولیس در لیگ گفت: من آن قدر شهامت دارم که پای حرفم بایستم، پرسپولیس یک سر و گردن از تمام تیم ها حاضر در لیگ بالاتر است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قهرمانی پرسپولیس در لیگ قطعی است و فکر می کنم پرسپولیس صددرصد بتواند قهرمان شود، البته در این میان باید به این موضوع اشاره کنند که همانگونه که بازیکنان تمام  توان خودشان را در زمین می‌گذارند باشگاه یکسری تعهدات مالی به بازیکنان دارد که باید به آنها عمل کند.

بازیکن اسبق تراکتورسازی درخصوص بازی این هفته پرسپولیس و تراکتور اظهار داشت: تراکتور نیم فصل اول را نمی توان با تراکتور فعلی مقایسه کرد و این تیم توانسته مهره های توانمندی را جذب کند. تراکتور تیم بسیار خوبی است و من فکر می کنم پرسپولیس بازی ساده ای نخواهد داشت.

او درباره پیش بینی اش از نتیجه این بازی اظهار داشت: نتیجه این بازی را  نمی توان پیش بینی کرد اما معتقدم پرسپولیس برای برد باید از موقعیت‌های خود به بهترین نحو استفاده کند.

حلالی درباره خاطره خداد عزیزی از شب قرعه کشی جام جهانی گفت: ما حدود 12 نفر بودیم و پیش از قرعه کشی موبایل خداداد پشت سر هم زنگ خورد و زمانی پیش آمد که او نمی توانست صحبت کند که بنده نقطه نظرات او را بیان کردم، او در پایان هم با شوخی اظهار داشت: البته دقیقا نمی دانم کدام دوستی بود که نتوانست لهجه آذری من را از لهجه خداداد (مشهدی) تشخیص دهد.

برنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی پس از ۴ سال حضور در تیم فوتبال پورتو و با توجه به عملکرد خوبی که از خود نشان داد مورد توجه سران باشگاه اینتر ایتالیا قرار گرفت و با توجه به اینکه قرارداد او با باشگاه پورتو پرتغال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی رسماً راهی اینتر می‌شود.

«پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر در جدیدترین اظهارات خود پیرامون فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه در پایان فصل، اظهار داشت: ما در فصل آینده ۴ مهاجم خواهیم داشت و اینکه گفته می‌شود ۵ مهاجم در اینتر حضور خواهند داشت، صحت ندارد.

او ادامه داد: «جاشوا زیرکزی» و «آلبرت گوموندسون» دو بازیکن باکیفیت عالی هستند اما به این معنی نیست که ما آنها را خواهیم خرید. مهاجم جدید اینتر (مهدی طارمی) قبلاً به توافق نهایی با ما دست یافته است.

لازم به ذکر است پس از سردار آزمون که در عضویت تیم رم ایتالیا قرار دارد، مهدی طارمی دومین بازیکن حال حاضر تیم ملی ایران است که به زودی راهی یک باشگاه مطرح ایتالیایی خواهد شد.

کد خبر 6091863

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند