Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بوانات گفت: بیش از ۲ سال است که پیگیر زمین برای مسجد بین راهی هستیم اما هنوز نتیجه ای نداده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به گزارش حرف رسا، جلسه ستاد اقامه نماز با رابطین نماز ادارات شهرستان بوانات با حضور امام جمعه، فرماندار، مسول ستاد اقامه نماز و رابطین نماز ادارات شهرستان رد محل ستاد نماز جمعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام زارع امام جمعه شهرستان بوانات در این جلسه ضمن تشکر از همراهی مسولان و رابطین نماز ادارات، اقامه نماز را وظیفه اصلی رابطین نماز در ادارات برشمرد و گفت: مسولیت اجتماعی ما که خداوند بر گردن ما نهاده بسیار سنگین است و پرسش از آن نیز سنگین تر، و وظیفه رابطین نماز ادارات هم اقامه نماز است که در قران کریم نیز بسیار سفارش شده است.

وی افزود: بیش از 2 سال پیگیر زمین برای ساخت مسجد بین راهی هستیم اما هنوز مسجل نشده و دلگیریم از اداره راه و شهر سازی که قوانینی فقط برای کمربندی بوانات وضع می کنند که نمی توان به شهر راه باز کرد و این تنها فقط برای بوانات است و همه شهرهای ایران از کمربندی به شهر مسیر دارند الا بوانات و همین مساله نیز برای زمین مسجد مشکل بوجود آورده است که می خواهیم این قوانین دست و پا گیر را از جلو مسیر شهرستان بردارند.

امام جمعه بوانات در ادامه گفت: بهترین مسیر و محلی که برای ساخت مسجد بین راهی دیده شده سمت غربی گلزار شهدا می باشد که در آینده نیز قرار است قطب کارگاهی شهرستان نیز باشد اما متاسفانه اداره راه با این مهم مخالفت دارد.

در ادامه محسن پورزارعی فرماندار شهرستان بوانات نیز ضمن تشکر از امام جمعه و ستاد اقامه نماز در خصوص پیگیری مسایل شهرستان، آموزه های دینی و اعتقادات قوی و حضور عالمان را در شهرستان بوانات سبب کم شدن جرم و جنایت در شهرستان برشمرد و گفت: خداوند را بابت امنیت و فرهنگ قوی و اعتقادات راسخ مردم شهرستان شکر می کنیم.

وی ادامه داد: در بحث نماز همه باید ورود کنند و زمین برای ساخت مسجد بین راهی را هر کجا که نایب و کارشناسی شده با توجه به فاصله از جاده دیده شد شما انتخاب کنید و موانع آن را ما هموار می کنیم و در این مسیر از هر گونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار بوانات در ادامه به اقامه نماز در مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: طی این مدت تلاش کردیم که در بیشتر مدارس یک روحانی ثابت و مستقر داشته باشیم و بحث نماز جماعت مدارس برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محرم مصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن که با حضور اقشار مختلف مردم و معلمین این شهرستان در مصلای نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند تا بین امام و امت جدایی بیندازند.

امام جمعه موقت بردسکن افزود: خداوند توصیه می‌کند که اطاعت از رسول، اطاعت از خدا است و دشمن منافعش در بصیرت و ولایت مداری مردم به خطر می‌افتد.

وی با بیان اینکه ملت ما بیدار و ولایت مدار است گفت: مردم ما عاشق دین مبین اسلام هستند و دشمن نیز از ولایت پذیری ما هراس دارد.

مصوری ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) بیان کرد: معتقدیم وعده خدا صادق است و جوانان ما امیدوار باشند که نابودی اسرائیل نزدیک است.

امام جمعه موقت بردسکن ۱۹ اردیبهشت روز هلال احمر را به این قشر زحمت کش تبریک گفت و افزود: مسؤولان بالادستی نگاه ویژه‌ای به هلال احمر بردسکن داشته باشند و با توجه به وسعت وسیع این شهرستان وجود تجهیزات هلال احمر امری واجب است.

گفتنی است؛ به مناسبت هفته بزرگداشت معلم علی اکبر چراغیان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بردسکن در جمع نمازگزاران به ایراد سخن پرداخت و گزارشی از عملکرد این اداره به حاضرین ارائه داد.

کد خبر 6095747

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان