Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کیخواه مسوول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به 9فتنه سال 88 و سالروز 9 دی عنوان کرد: اگر این روز به خوبی تبیین و به تصویر کشیده شود نقش مردم و بصیرت آنها در 9 دی به خوبی مشخص می‎شود.

مسوول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آغاز فتنه سال 88 که با بهانه انتخابات و سر دادن شعارها در این زمینه بود، آرام آرام به سمت بحث‎های براندازانه بردند و اهداف اصلی فتنه‎گران و دشمنان نظام به تصویر کشیده شد بیان داشت: فتنه سال 88 از حیث گردانندگان حوادث و سران این جریان که فتنه‎گران را هدایت می‎کردند و همین‎طور از حیث شرایط پیچیده‎ای که به وجود آمد تشخیص حق از باطل را مشکل کرده بود به نحوی که در چنین فضای فتنه‎ای که شکل گرفت افراد مختلف به خطا افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیخواه در ادامه تصریح کرد: آنقدر فضای فتنه سنگین بود که بسیاری از بزرگان و مسئولین و کسانی که از آنها توقع می‎رفت در فضای انتخابات ورود جدی داشته باشند و سابقه درخشانی نیز که در انقلاب داشتند نتوانستند حق را از باطل تشکیل دهند یا سکوت کردند و یا موضع روشنی نداشتند، اما در چنین فضای پیچیده و در زمانی که ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری فریاد أین عمار سر می‎دهد و به دندان‎های به هم فشرده شده از حقد و کینه دشمنان این انقلاب اشاره می‎کنند؛ مردم جلوتر از همه مسئولین به این فریاد رهبری لبیک می‎گویند و مرز بین حق و باطل را می‎شناسند و 9 دی ماه وارد میدان می‎شوند و از انقلاب و اسلام و آرمان‎های انقلاب دفاع می‎کنند.

مسوول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در توضیح بیشتر بیان داشت: یکی از ایراداتی که درحال حاضر دامن خیلی از خواص و نخبگان و مسئولین کشور را گرفته این است که نسبت به اتفاقات سال 88 بی‎تفاوت هستند و تبیین‎گری درستی ندارند و هنوز برخی به عمق کلام رهبری معظم انقلاب که فرمودند فتنه سال 88 نظام را تا لبه پرتگاه برد، دست نیافته‎اند.

کیخواه با بیان اینکه معتقدم فتنه 88 یک فتنه دراز مدت است که هنوز به اتمام نرسیده چراکه در فتنه 88 قرار بود آن آرزوی دیرینه استکبار و غرب را که براندازی جمهوری اسلامی است محقق کند ادامه داد: ازآنجایی که نظام همچنان پابرجاست و انقلاب با تمام توان و با همان آرمان‎های ابتدای انقلاب به حرکت خود ادامه می‎دهد فلذا این فتنه ادامه دارد منتها فتنه‎های بعد از فتنه 88 از حیث هدف همان هدف براندازی دارد اما از حیث تاکتیک و روش‎ها تغییر کرده فلذا این جریان سعی دارد انقلاب اسلامی را از آرمان‎ها و اهداف خود تهی کند و وقتی از آرمان‎هایش تهی شود دیگر حرف از استکبارستیزی، دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم، حرف از تمدن اسلامی و حکومت دینی در دنیا نزند که در این صورت انقلاب اسلامی وجود نخواهد داشت و از درون استحاله خواهد شد؛ ازاین جهت همانطوری که تاکتیک‎های دشمن تغییر می‎کند هوشمندی مردم نیز باید دقیق‎تر و ناظر بر وقایع روز و تحلیل‎های روز باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته‌نامه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در تازه‌ترین شماره خود از تأکید رهبر انقلاب اسلامی در حاشیه نامه یکی از مسؤولان امور قرآنی کشور بر «فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی» خبر داده است.

خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

کد خبر 6095369 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • تبیین سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب/معلمان امیدآفرینی کنند
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد