Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جدیدترین ساخته بهروز شعیبی با نام «داركوب» این روزها در آخرین مراحل فنی قرار دارد و به زودی نسخه نهایی فیلم آماده نمایش می‌شود.

بهزاد عبدی آهنگساز این فیلم هم اكنون در اوكراین مشغول ساخت موسیقی «داركوب» است.

این فیلم برای حضور در جشنواره فجر امسال آماده نمایش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه «دارکوب» را حسین تراب‌نژاد و آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از بهروز شعیبی به نگارش درآورده‌اند. این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رویارویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می‌کند.

در خلاصه داستان «داركوب» آمده: هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینى عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه. تو از دیدنش، از شنیدن صداش لذت مى‌برى اما اون درها رو بسته و تنهایى رو جاى تو انتخاب کرده… هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینى تنها شدی. عزیزانت رو مى‌بینی و دوستشون داری ولى همه تو رو انکار می‌کنن. درها رو به روت بستن و تو تنها شدی. تنهایى باتلاقه…

مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم ‌پور، هادی حجازی ‌فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم‌رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی‌منش، ندا عقیقی و امین حیایى بازیگران فیلم هستند كه هر كدام نقش‌های متفاوتی را در «داركوب» ایفا كرده اند.

عوامل تولید فیلم سینمایی «دارکوب» عبارتند از:

کارگردان: بهروز شعیبی، نویسندگان:حسین تراب‌نژاد و آزیتا ایرایی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، صدابردار: کامران کیان ارثی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، طراح گریم: فاطمه کمالی و زهرا کمالی، تدوین: فرامرز هوتهم، طراحی و تركیب صدا: علیرضا علویان، بازیگردان: علی صلاحی، دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان، مدیر برنامه‌ریزی: امیر سلیمانی، منشی صحنه: غزل رشیدی، مدیر تدارکات: امیر اسکندری، جانشین تهیه: فیاض هوشیار پارسیان، دستیار تهیه: محسن خواجه افضلی، دستیار فیلمبردار: محمد عزت‌خواه، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، عکاس: مریم تخت‌کشیان.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا تکلیف تیم صعودکننده به بازی فینال در دیدار برگشت مشخص شود.

این بازی در حالی به نتیجه مساوی به پایان رسید که شاگردان توماس توخل تا هفت دقیقه مانده به پایان وقت قانونی بازی با نتیجه از حریف پیش بودند اما اشتباه کیم مین جائه و پنالتی‌ای که به رئال مادرید تقدیم کرد باعث شد که فرصت کسب پیروزی را از دست بدهند.

ابرل پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره عملکرد تیمش اظهار داشت: «این نتیجه مثل این است که بازی بین دو نیمه مساوی شده باشد. اگر در مادرید بتوانیم همین بازی را ارائه کنیم و دو یا سه اشتباه در خط دفاعی نداشته باشیم می‌توانیم برنده شویم.

همه بازیکنان بایرن باید به خوبی از این موضوع مطلع باشند که شما نمی‌توانید هیچ اشتباهی برابر رئال مادرید انجام دهید. تسلط کامل توپ و میدان در اختیار ما بود و بر آنها غلبه کرده بودیم اما اشتباهاتی انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • پایان فیلمبرداری "خالد" در زیگورات