Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@23:33:37 GMT

سردار رحیمی: گزارشی از شیشه در قلیان نداشتیم

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۴۰۴۱

سردار رحیمی: گزارشی از شیشه در قلیان نداشتیم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: متاسفانه به دلیل نشئگی بالا، میزان گرایش جوان ها به مواد مخدر جدید بالاست.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: متاسفانه به دلیل نشئگی بالا، میزان گرایش جوان ها به مواد مخدر جدید بالاست.

سردار حسین رحیم با اشاره به مواد صنعتی جدید گفت: متاسفانه می توان گفت هر روز مواد مختلف جدیدی ایجاد و ارائه می شود، دستمال کاغذی، کیک و گل، که البته چند سالی است آمده و خیلی مشتری پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیر روند تحولی در مواد صنعتی همواره وجود داشته و سرعت بالایی دارد، اما به عقیده پلیس، خود جوان ها و خانواده ها باید به عنوان مهمترین عامل پیشگیری مراقبت کنند. آموزش در حوزه خانواده مهمترین راهکار جلوگیری از گرایش جوان ها به مواد مخدر جدید است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: مواد جدید چون میزان تخریب و حالت نشئگی اش بیشتر است جوان تر ها را به سمت خود می کشد.

سردار رحیمی در پاسخ به سوال دیگری درباره ارائه شیشه در قلیان که وزارت بهداشت درباره آن خبر داده بود، گفت: قطعا وزارت بهداشت باید پاسخ دهد اما چیز رسمی به پلیس ارائه و گزارش نشده است.

وی گفت: قلیان و به ویژه تنباکوی میوه ای مواد شیمیایی تخریب کننده بسیاری دارد که به ویژه به ریه آسیب جدی می رساند اما گزارشی از مواد مخدر به ما ارائه نشده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشف ۱۵۰ بسته مواد مخدر از نوع هروئین معادل یک کیلو و ۱۵۴ گرم از درون معده قاچاقچیان مواد مخدر در این شهر خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد با قاچاق، روز گذشته مأموران انتظامی جهرم حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اینکه پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی