Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@23:24:41 GMT

کاهش محسوس دما در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۴۰۵۶

کاهش محسوس دما در خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  گفت: طی 24 ساعت گذشته سربیشه با منفی 2 درجه سانتی گراد سردترین و خوسف با 22 درجه سانتی گراد گرم ترین نقاط استان بوده اند.


وی افزود: کمینه و بیشینه دمای شهر بیرجند نیز طی 24 ساعت گذشته 1 و 20 درجه سانتی گراد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/ک


گزارش هواشناسی خراسان جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ با اعلام این خبر، اظهار کرد: اولین پرواز بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر با پیگیری‌های استاندار و مساعدت مدیرعامل شرکت هواپیمایی پارس ایر، در مسیر تهران بیرجند و بالعکس انجام شد.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و هماهنگی‌هایی که انجام شد، پروازهای شرکت پارس ایر به صورت منظم در فهرست پروازی فرودگاه بیرجند قرار گرفت.

معاون استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: پروازهای پارس ایر همه روزه بجز روزهای پنجشنبه در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروازها در مسیر تهران_ بیرجند _تهران انجام می‌شود، گفت: پارس ایر دو پرواز بیرجند را با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ با ظرفیت ۱۵۰ نفر انجام می‌دهد.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: برنامه پروازی پارس ایر در مسیر تهران- بیرجند و بالعکس تا هشتم آبان قطعی شده و با آغاز فصل سرما و از هشتم آبان به بعد هم زمان پروازها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 751786

دیگر خبرها

  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • پیش‌بینی آب‌وهوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت
  • مردم خراسان جنوبی همیشه در صحنه
  • هشدار نارنجی برای ۵ استان | کاهش دمای محسوس در شمال شرق
  • هشدار نارنجی هواشناسی درباره سیلاب در ۱۰ استان
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند