Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - شرکت واکسهال در راستای افزایش فروش محصولات خود، از تخفیف ویژه برای خریداران خودروهای مشترک خود و اوپل در به عنوان هدیه کریسمس خبر داد.



شرکت خودروسازی اوپل در اقدامی جالب از فروش محصولات خود با تخفیف 20 درصدی و به عنوان هدیه کریسمس خبر داد و مردم اروپا به خصوص انگلستان می توانند از تاریخ 26 دسامبر لغایت 15 ژانویه سال جدید محصولات این شرکت شامل کورسا، آسترا، کراس لند X و موکا X را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناسان مهم ترین دلیل اتخاذ چنین تصمیمی از سوی شرکت واکسهال، که زیر مجموعه اوپل است، را رهایی از کمند ضرر و زیانی که اوپل و واکسهال را فرا گرفته است، می دانند و می گویند اوپل چنین رویه ای را پیش گرفته تا به واسطه تخفیف گذاشته شده، فروش محصولات خود را هرچند با سود کم برای هر محصول اما درآمد بالا برای کل محصولات - در صورت فروش زیاد در این موعد- بالا ببرد.

شایان ذکر است پس از پیوستن شرکت اوپل به گروه خودروسازی پژو-سیتروئن، زمزمه های حضور گسترده محصولات اوپل در بازار ایران نیز به کرّات شنیده می شود و در مرداد ماه امسال شرکت ساپرا موتور به عنوان نماینده رسمی اوپل در ایران از عرضه قریب الوقوع محصولاتی همچون آسترا، کارل، اینزیگنیا گرند اسپرت، کراس لند X، موکا X و کاسکادا خبر داد تا شاید به زودی شاهد برخی از این خودروها در بازار کشور باشیم.



منبع:خودروکار

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقان و مخالفان فروش اینترنتی دارو چه می‌گویند؟

موضوع فروش دارو به صورت اینترنتی مدتی ست که بسیار مورد بحث قرار گرفته و موافقان و مخالفان بسیاری هم دارد.

در همین راستا مهمانان برنامه بالاتر شبکه خبر به بیان نظرات خود پیرامون این موضوع پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

قهوه چیان، مدیر ارشد سیاست گذاری شرکت عرضه اینترنتی دارو گفت: فقط از یک سایت ۹۰۰۰ مکمل ورزشی در استان های محروم فروخته‌ایم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ نیز بیان کرد: برخی از داروسازها و داروخانه دارها در سکوی غیر مجازی مانند اینستاگرام اقدام به فروش دارو می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبور، نایب رئیس انجمن داروسازان استان تهران گفت: بزرگترین چالش ما این است که سیاست‌گذاران ما دارو را نمی‌شناسند و دارو را به عنوان کالای عادی می‌پندارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبور افزود: مشکلات طرح فروش اینترنتی دارو این موارد است: عدم حفظ محرمانگی، قیمت تمام شده کالا مشخص نیست، اصالت کالا باید در آن تعیین شود، اطلاعاتی که باید به بیمار داده شود و مشخص نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

قهوه چیان، مدیر ارشد سیاست گذاری شرکت عرضه اینترنتی دارو بیان کرد: در تجارت الکترونیک بدون دستور قضائی هیچ اطلاعاتی را به هیچکس نمی‌دهیم و اصل محرمانگی رعایت می‌شود و حتی درمورد مراجع حاکمیتی هم سخت‌گیری می‌کنیم و مجوز مرجع قضائی را می‌خواهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  •  استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • هدایای تبلیغاتی برای بانوان
  • استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • دیپلماسی فعال انرژی ایران، زمینه‌ساز افزایش چشم‌گیر فروش نفت و گاز کشور در شرایط تحریمی شد
  • دیپلماسی فعال انرژی کشور زمینه ساز افزایش چشم‌گیر فروش نفت و گاز در شرایط تحریمی شد
  • موافقان و مخالفان فروش اینترنتی دارو چه می‌گویند؟
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی