Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@21:55:44 GMT

آتش چاه ۱۴۷ رگ سفید مهار شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۴۲۱۲

آتش چاه ۱۴۷ رگ سفید مهار شد

به گزارش جهان نيوز، معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: فوران و آتش چاه ۱۴۷ رگ سفید-۲ دقایقی پیش از عمق مهار شد.
  بر اساس این گزارش، فوران گاز در چاه ۱۴۷ میدان رگ سفید در حدفاصل امیدیه-دیلم، هفتم آبان ماه منجر به آتش سوزی دکل ۹۵ شرکت ملی حفاری و فوت دو تن از کارکنان این شرکت شد. 

منبع:مهر

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین فوران آتشفشان در اندونزی/ فرودگاه تعطیل و خورشید تاریک شد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، آتشفشان کوه «روآنگ» در جزیره سولاوسی اندونزی برای دومین بار در دو هفته اخیر فوران کرد و در جریان آن، روستاهای مجاور با زباله‌های آتشفشانی انباشته و یک فرودگاه نیز تعطیل شد!

سازمان زمین‌شناسی اندونزی پس از ثبت فعالیت آتشفشانی فزاینده، هشدار فوران آتشفشان را بار دیگر در بالاترین سطح قرار داد. این سازمان از شهروندان و کوهنوردان خواست تا دست کم ۶ کیلومتر از دهانه آتشفشان فاصله بگیرند.

آتشفشان ۷۲۵ متری روآنگ واقع در شمال سولاوسی، در فاصله حدود ۹۵ کیلومتری شمال شرقی فرودگاه بین‌المللی «راتولانگی» در ماندائو واقع شده است. این فرودگاه صبح امروز به دلیل کاهش سطح دید و خطراتی که خاکستر آتشفشانی موتور هواپیما را تهدید می‌کند، تعطیل شد.

همچنین به دلیل پرتاب خاکستر، شن و سنگ از دهانه آتشفشان به سمت شهرها و مناطق مسکونی منطقه از جمله ماندائو که ۴۳۰ هزار نفر جمعیت دارد، هشدار ایمنی صادر شده است.

یولیوس راموپولی، رییس پاسگاه پایش و رصد کوه روآنگ گفته است که فوران آتشفشان، نور خورشید را سد کرده و رانندگان وسایل نقلیه حتی در روز نیز باید با چراغ روشن حرکت کنند. همچنین هنوز هیچ گزارشی درباره قربانی یا قربانیان احتمالی مخابره نشده است.

در پی فوران این آتشفشان در ۱۷ آوریل، بیش از ۱۱ هزار نفر از منطقه تخلیه شدند. در آن برهه مقامات درباره فورانی عظیم و فروریختن بخشی از آتشفشان به داخل دریا و وقوع سونامی هشدار دادند.

کد خبر 6093031

دیگر خبرها

  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • فوران دوباره کوه «روآنگ» در اندونزی
  • دومین فوران آتشفشان در اندونزی/ فرودگاه تعطیل و خورشید تاریک شد!
  • در سال ۱۸۱۶ جهان شاهد سالی بدون تابستان بود
  • چرا نمی‌توانیم همه زباله‌های‌مان را داخل آتشفشان‌ها بسوزانیم؟
  • سالی خاص در تاریخ زمین؛ این کوه باعث شد تابستان از تقویم حذف شود +تصویر
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی