Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@22:16:25 GMT

عرضه آپدیت اندروید 8.0 اوریو برای OnePlus 5

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۴۲۸۸

عرضه آپدیت اندروید 8.0 اوریو برای OnePlus 5

علی‌رغم عرضه نسخه به روزرسانی شده پرچمدار شرکت وان پلاس یعنی OnePlus 5T به بازار، محصول قبلی این شرکت یعنی OnePlus 5‌ همچنان گزینه مناسبی برای خرید به حساب می‌آید.

به گزارش شریان نیوز،وبسایت نقدستان - شهروز چرکچی: وان پلاس عرضه به روزرسانی اندروید 8.0 اوریو را برای وان پلاس 5 کلید زده است.


علی‌رغم عرضه نسخه به روزرسانی شده پرچمدار شرکت وان پلاس یعنی OnePlus 5T به بازار، محصول قبلی این شرکت یعنی OnePlus 5‌ همچنان گزینه مناسبی برای خرید به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
وان پلاس 5 تی از قابلیت ویژه‌ای بهره می‌برد که در وان پلاس 5 شاهد نبوده‌ایم. این قابلیت ویژه که Face Unlock نام دارد امکان بازکردن سریع قفل گوشی را با استفاده از سیستم تشخیص چهره فراهم می‌کند. نکته قابل توجه اینکه قابلیت فیس آنلاک در قالب به روزرسانی اندروید 8.0 اوریو پیش روی مشتاقان قرار خواهد گرفت. این موضوعی است که توسط Carl Pei در توییتر اعلام شده است.  
با گذشت چند ساعت از اعلام این خبر، وان پلاس عرضه به روزرسانی اندروید 8.0 اوریو را هم به همراه رابط کاربری OxygenOS 5.0 برای گوشی وان پلاس 5 کلید زد. این به روزرسانی نه تنها تمامی قابلیت‌های اندروید اوریو را پیش روی کاربران قرار می‌دهد بلکه گزینه‌های جذاب OxygenOS 5.0 نظیر امکان استفاده از برنامه‌ها به صورت موازی را هم پیش روی کاربران قرار می‌دهد. به روزرسانی یادشده، بسته امنیتی ماه دسامبر گوگل را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه در هر قسمت میزبان کارشناسی درباره باروری و موضوعات مربوط به آن است که در این بخش از برنامه مسائل و موضوعات مربوط به آقایان مورد بحث و بررسی قرار می‌ گیرد. برنامه فردا با حضور فیروزه روستا و با موضوع «پدران در انتظار»،  پخش می‌شود.

برنامه «ماه‌ترین پلاس» سال گذشته با اجرای محیا اسناوندی، مسائل و مشکلات بانوان در زمینه باروری را مورد بحث و بررسی قرار داد.

«ماه ترین پلاس» به تهیه کنندگی مرجان بیات و با اجرای شهریار ربانی و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پنجشنبه و جمعه‌ها به صورت زنده ساعت ۱۸:۱۵ پخش می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • آیفون ۱۷ پلاس نمایشگری کوچک‌تر از پلاس‌های فعلی دارد
  • شیائومی آپدیت HyperOS را برای سری ردمی نوت ۱۳، 5G منتشر کرد
  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • آپدیت جدید هیجان‌انگیز تلگرام؛ صفر تا صد درست کردن استیکر با عکس + ویدئو
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان