Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از بخشیده شدن دو ماه باقی مانده دوران سربازی احمد نوراللهی خبر داد و اعلام کرد به زودی تصمیم نهایی در خصوص او گرفته می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، احمد نوراللهی بازیکن محروم این روزهای پرسپولیس که گفته می‌شود باید برای پشت سر گذاشتن دوران آموزشی خود را مهیا کند، طبق اعلام رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح احتمالا مشکلی برای بازگشت به ترکیب این تیم نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 احمد نوراللهی که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شده بود، بعد از اینکه با بدشانسی بزرگی مواجه شد و با توجه به محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات نیم فصل را از دست داد، در بازگشت به این تیم نیز نتوانست سرخپوشان تهرانی را همراهی کند. او که با ارائه مستندات مربوط به کسری خدمتی خود توانست در ابتدای لیگ هفدهم در لیست پرسپولیس قرار بگیرد؛ اکنون با توجه به موانع موجود دور از ترکیب قرار گرفته و گفته شده این بازیکن تنها در صورتی که دو ماه مربوط به آموزشی خود را پشت سر بگذارد، قادر به همراهی این تیم خواهد بود.

 در نهایت اما سردار کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اینکه گفته می‌شود این بازیکن باید مدت آموزشی خود را پشت سر بگذارد گفت: ایشان سرباز سپاه است؛ اما با توجه به اینکه خدمت قانونی‌اش تمام شده و به دنبال این هستیم تا مشکل او را برطرف کنیم تا او بتواند به ترکیب تیمش بازگردد. به ایشان قبلا مجوز داده شده بود که در بازی‌های آسیایی بازی کند. ما مجوزی داریم که به بازیکنانی که در سطح لیگ برتر و لیگ دسته اول به صورت حرفه‌ای بازی می‌کنند و دوران سربازی را پشت سر می‌گذارند سه ماه مانده به پایان سربازی مجوز دهیم و با تیم خودشان بازی کنند و لذا مشکل ایشان هم به زودی حل خواهد شد.

 وی در مورد اینکه آیا مشکل ایشان به صورت قطعی حل خواهد شد گفت: همانطور که گفتم به دنبال این هستیم تا مشکل او حل شود. باید بگویم ان شاالله حل می‌شود، چرا که اگر یک درصد هم به مشکل بخورد فردا باید دوباره از من سوال کنید چرا حل نشد و ... . اما ان‌شاالله مشکل ایشان هم حل خواهد شد. بر این اساس باید منتظر ماند و دید طبق هماهنگی صورت گرفته این بازیکن چه زمانی قادر به همراهی این تیم خواهد بود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد

همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

کد خبر 749715

دیگر خبرها

  • ارتقای نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • پسرفت دریای خزر مشکل بنادر مازندران
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • بر طرف شدن مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای در مشهد
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها