Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران > سیاست داخلی - همشهری آنلاین:
نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات و جزئیات طرح اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین را بدون رای مخالف و ممتنع به تصویب رساندند.

به گزارش مهر، در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بررسی کلیات و جزئیات طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان با ۱۹۸ رای موافق، صفر رای مخالف، یک رای ممتنع از مجموع ۲۲۶ نماینده حاضر در مجلس کلیات این طرح را به تصویب رساندند.

بر اساس این طرح دولت مکلف شد از همه قدس شریف به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین حمایت کند.

نمایندگان با ۲۰۷ رای موافق و بدون مخالفت و یا رای ممتنع وکلای ملت از مجموع ۲۲۹ نماینده حاضر در مجلس جزئیات این طرح را نیز به تصویب رساندند.

 

در همین زمینه: عربستان فلسطینی‌ها را برای مقابله با حزب‌الله مسلح می‌کند تصویب دو فوریت طرح اعلام «قدس» به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس

به گزارش جام جم آنلاین، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان  فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در  صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • حمایت از فلسطین در پایتخت اسپانیا + فیلم
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس