Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - ریزش ارثی شایع ‌ترین نوع ریزش موست که در 50 درصد آقایان و 20 تا 30 درصد خانم‌ها دیده می ‌شود و تنها یک داروی شیمیایی موثر برای درمان آن وجود دارد که علاوه بر توقف ریزش مو، در حدود 20 تا 40 درصد افراد به رویش مجدد مو هم می ‌انجامد ولی به محض قطع مصرف ، ریزش مو دوباره آغاز می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، اما برای خیلی ها سوال است که آيا امكان دارد موهايی كه ريخته ‌اند، دوباره رشد كنند و ریزش مو قطع شود؟
برای این پاسخ باید ابتدا بدانیم که علت ریزش مو چیست تا بتوانيم بگوييم با رفع علت زمينه‌ ای امكان حل مشكل ريزش و حتی امكان رويش مجدد مو وجود دارد يا نه؟
عوامل متنوعی باعث ریزش مو می شوند، برخی بيماری‌های مزمن، كم‌ خونی‌ها، مشكلات تيروييد، ديابت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..می ‌توانند باعث ريزش مو شوند که اگر بيماری به موقع كشف شود با درمان مشكل زمينه‌ ای، مشكل ريزش مو هم حل خواهد شد و موهای از دست رفته‌، دوباره می‌ رويند.
با این وجود خيلي از مصرف‌كنندگان داروهای شیمیایی ضدریزش مو از اينكه به محض قطع مصرف اين دارو« ماینوکسیدیل» دوباره موهایشان می ريزد ناراضی هستند و برخی شرکت ها داروهای جدیدی روزانه به جامعه معرفی می کنند که درمان قطعی ریزش مو نیستند.
برای رفع این مشکل ، شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر برای درمان این مشکل با استفاده از مواد موثره و عصاره های گیاهی بیش از 13 گیاه دارویی برای درمان ریزش ارثی مو «لوسیون گیاهی تقویت کننده وضد ریزش مو هربکس» با فرمولی ۱۰۰% گیاهی را تولید و روانه بازار کرده است.
این لوسیون تقویت کننده و ضدریزش برای درمان مشکلاتی مانند ریزش و کم پشتی مو خصوصا ریزش ارثی، ریزش سکه ای و ...فرموله و تولید شده که علاوه بر درمان ریزش مو به افزایش رشد موهای جدید نیز کمک می کند.
علاوه بر این افرادی که از ریزش ارثی و شدید مو رنج می برند با مشکلات دیگری نیز مواجه هستند ریزش مو در انواع مختلف از جمله طاسی، ریزش سکه ای و ...که دربسیاری از این موارد مشکلاتی مانند «کم پشتی ریش و سبیل در مردان» و همچنین «کم پشت شدن و ریزش زیاد ابرو» در خانم ها و آقایان نیز ظاهر می شود.
استفاده از لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده مو هربکس به دلیل داشتن تعداد زیادی از عصاره های گیاهی که اثر بخشی آنها به عنوان ضد ریزش به اثبات رسیده است، بهترین روش برای پیشگیری از ریزش مو و کمک به رشد مجدد مو می باشد.
این لوسیون «تونیک» از عصاره هایی مانند رزماری، گزنه، کارتاموس، دم اسب، چای سبز و بیش از ده نوع عصاره دیگر تشکیل شده است و اثربخشی فوق العاده این محصول به دلیل ترکیب کاملا گیاهی موجود در این لوسیون می باشد.
لوسیون ضدریزش ارثی و تقویت کننده موهربکس به لایه های عمیق پوست سر نفوذ کرده و جریان خون را افزایش می دهد.
فرمولاسیون کاملا گیاهی و عدم وجود مواد شیمیایی در این محصول سبب می شود که این لوسیون ضدریزش مو،هیچ گونه محدودیتی از لحاظ استفاده در دوران بارداری و شیردهی نداشته باشد.
ترکیب عصاره های موجود در لوسیون ضدریزش «تونیک ضدریزش مو هربکس» از موهای شما در مقابل آسیب اشعه های مضر نور خورشید محافظت می کند و ضمن استفاده از یک محصول صدرصد گیاهی، ریزش مو شما را متوقف کرده و به رشد مجدد موهای شما کمک می کند.
همچنین با استفاده منظم از« شامپو چای سبز پرمون» در کنر لوسیون ضدریزش مو هربکس، ریزش موی خود را با محصولات کاملا گیاهی درمان خواهید کرد.
بسیاری از مصرف کنندگان لوسیون ضد ریزش مو هربکس که از مصرف این محصول کاملا راضی هستند و موهایشان دوباره رویش یافته اند ،استفاده منظم از این لوسیون در کنار شامپو چای سبز پرمون را علت رشد مجدد موهایشان می دانند.
شامپو چای سبز پرمون نیز برای جلوگیری از ریزش مو و کاهش چربی سر در شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر تولید شده و نقش موثری در توقف ریزش و رشدمجدد موو همچنین کاهش چربی پوست سر دارد.
منبع : شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر

 

46

کلید واژه‌ها : استان لرستان - سازمان غذا و داروی ایران - دارو -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان

امتداد- اپلیکیشن بله، اخیرا در اقدامی، بازویی را برای حمایت از کودکان و نوجوانان با عنوان «حامی باشیم» در دسترس کاربران قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بازوی «حامی باشیم» اپلیکیشن بله که زیر نظر سامانه اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) فعالیت خود را آغاز کرده است، می تواند کمک های حامیان را در اختیار کودکان و نوجوانان سراسر کشور قرار دهد.

حامیان می توانند توسط این بازو یک یا چند کودک و نوجوان نیازمند از هر جای ایران انتخاب کرده و کمک خود را به صورت مستقیم به حساب آنان واریز کند. 

کاربران می توانند با مراجعه به زبانه خدمات اپلیکیشن بله و ورود به بخش حامی باش، کمک های خود را در اختیار کودکان و نوجوانان نیازمند قرار دهند. این بازو برای ورود نیاز به دسترسی به شماره تلفن حامیان دارد. 

شایان ذکر است که کودکانی و نوجوانانی که در سراسر کشور به کمک های مختلف نیاز دارند، می توانند از طریق این بازو، ضمن دریافت کمک های کاربران اپلیکیشن بله، بخشی از مشکلات و چالش های مالی خود را برطرف کنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات کم بهره، راهکار توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی
  • ارتباط بین ریزش مو و سکته قلبی
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • بهترین راهکار برای کاهش وزن
  • شناسایی پتانسیل‌های گردشگری آبی و توسعه آن در استان یزد 
  • راه دو روستای بم مسدود شد
  • چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟
  • کامل‌ترین راهنمایی برای خرید سه تار اصل + ۱۰ راهکار
  • قوانین ریزش سنگ نما و مقصر ریزش سنگ کیست؟
  • خواص روغن ماکادمیا برای پوست و مو