Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آيين تکريم حسين انتظامي و معارفه محمد سلطاني فر به عنوان معاون جديد امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در آيين تکريم و معارفه معاون امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني گفت: اقداماتي که در حوزه فناوري در معاونت مطبوعاتي صورت گرفته قابل تحسين است و اين معاونت در مجموع در 4سال گذشته، پيشرو  بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سيد عباس صالحي افزود: تغيير نگاه حمايتي و پرداخت يارانه ها از روش مستقيم به مدل هاي ديگر قابل توجه است. تغيير و تحولات ايجاد شده، مديريت در عرصه رسانه ها  را با پيچيدگي هايي همراه کرده است؛ عرصه رسانه بسيار پيچيده تر از ديگر عرصه هاي فرهنگي است
وزير ارشاد با اشاره به دوستي چهل ساله با دکتر انتظامي به ايده پردازي، ريسک پذيري، خلاقيت، تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر و سحت کوشي او اشاره کرد و گفت: اميدوارم در سمت جديد نيز در وزارتخانه در کنار من، گامهاي رو به جلويي بردارد؛ سابقه طولاني فعاليت دکتر انتظامي  در حوزه مطبوعات و اينکه از درون مطبوعات برخاسته اند در امتداد فعاليت هاي ايشان بسيار موثر است
وزير ارشاد با تاکيد بر اينکه نه تنها کارهاي دکتر انتظامي متوقف نشود که جهشي هم در ادامه ايجاد شود به بيان ويژگي هاي دکتر سلطاني فر پرداخت و با اشاره به تخصص و حسن شهرت سلطاني فر در حوزه ارتباطات و رسانه‌ها، او را فردي مناسب براي تصدي معاونت مطبوعاتي دانست و گفت: معتقدم مسير رو به جلوي اين معاونت با حضور ايشان با سرعت بيشتري به پيش خواهد رفت.

انتظامي : حضور سلطاني فر، نويد بخش تحولات بسياري در حوزه رسانه ها است
حسين انتظامي،دستيار ارشد وزير ارشاد نيز در اين آيين تکريم و معارفه گفت: همه طرح ها و برنامه هاي معاونت مطبوعاتي مبتني بر راهبردها و سياست هاي عمومي دولت بوده است.
معاون سابق امور مطبوعاتي و اطلاع رساني افزود: ايجاد آرامش در فضاي رسانه اي،  توسعه فعاليت هاي رسانه اي به لحاظ کمي،  کيفي و موضوعي،  استقرار دولت الکترونيک و شفافيت از  راهبردهايي اصلي در فعاليت هاي  معاونت امو مطبوعاتي بوده است.
انتظامي تاکيد کرد: رسانه ها نماينده افکار عمومي اند و کساني که به دنبال تحديد رسانه ها هستند به خطا مي روند چراکه امنيت کشور مبتني بر رسانه هاي آزاد است.
دستيار ارشد وزير ارشاد همچنين گفت: حضور دکتر سلطاني فر، نويد بخش تحولات بسياري در حوزه رسانه ها است.

در قانونمند کردن امور بايد انعطاف داشته باشيم
محمد سلطاني فر، معاون مطبوعاتي وزرات ارشاد نيز در اين مراسم گفت: کار بزرگي که معاونت مطبوعاتي طي چند سال گذشته انجام داد توجه به مسئوليت اجتماعي در حوزه رسانه ها  و همچنين گسترش دولت الکترونيک در انجام امور است.
سلطاني فر در ادامه گفت: اينکه مردم بتوانند بدون مراجعه حضوري کارهاي خود را پيگيري کنند کار بسيار بزرگي است و در حالي که بسياري از سازمان ها تنها شعار ميدهند دولت الکترونيک در معاونت امور مطبوعاتي محقق شده است.
معاون مطبوعاتي وزرات ارشاد تاکيد کرد: در قانونمند کردن امور بايد انعطاف داشته باشيم و اين مي تواند به شفافيت کمک کرده و کاهش تصدي گري دولت ها را در پي داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است

مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در گفتگو با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، گیر پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه 11 اردیبهشت با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو  کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت‌های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شودنماینده سوریه: اقدام ایران مشروع و دفاع از خود بودپیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم