Web Analytics Made Easy - Statcounter

صنایع پتروشیمی خلیج فارس روز گذشته با ۳۲۷ واحد، بیشترین نقش مثبت را بر روند بازار داشت و پس از آن، تاپیکو ۱۰۵ واحد تاثیر مثبت داشت.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس روز گذشته با ۳۲۷ واحد، بیشترین نقش مثبت را بر روند بازار داشت و پس از آن، تاپیکو ۱۰۵ واحد تاثیر مثبت داشت.

به گزارش انرژی امروز، در داد و ستدهای روز گذشته سهامداران بورس تهران شاهد برتری شیمیایی ها بودند و روز گذشته سهام داران گروه شیمیایی ۱۰۷ میلیون و ۶۷۷ هزار سهم این گروه را به ارزش ۴۳۰ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال خریداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در این روز با رشدی  ۳.۵۳ درصدی در قیمت پایانی به ۱۵۲۵ ریال رسید. گسترش نفت و گاز پارسیان در آخرین قیمت ۱.۱۸ درصد کاهش داشت . همچنین در قیمت پایانی افتی ۱.۷۶ درصدی را به ثبت رساند.

پتروشیمی خارک در این روز در قیمت پایانی ۰.۹۷ درصد رشد داشت و به قیمت ۲۲۲۶۸ ریال رسید. پتروشیمی زاگرس در این روز در آخرین قیمت ۱.۹۳ درصد و در قیمت پایانی ۱.۱۷ درصد افت داشت. پتروشیمی شازند نیز روز گذشته را در ارقامی سبز به پایان برد، هر سهم این شرکت در قیمت پایانی ۰.۴۷ درصد رشد داشت.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز با رشدی ۴.۸۸ درصدی در قیمت پایانی به ۵۶۲۶ ریال رسید.

سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی ایران اما روز گذشته کاهشی ۲.۷۹ درصدی در آخرین قیمت داشت و در قیمت پایانی ۰.۷۵ درصد افت کرد.

گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با رشدی ۰.۳۶ درصدی همراه شد. پتروشیمی شیراز رشدی ۰.۵۶ درصدی و پتروشیمی پردیس کاهشی ۰.۰۱ درصدی داشت.

همچنین پتروشیمی کرمانشاه با ۰.۷۵ درصد و پتروشیمی خراسان با ۰.۳۴ درصد افزایش به روز کاری خود پایان دادند. پتروشیمی جم نیز در قیمت پایانی با ۰.۰۳ درصد افت همراه شد و به ۹۰۹۷ ریال رسید. پتروشیمی فناوران نیز در این روز با کاهشی ۰.۳۷ درصدی در قیمت پایانی همراه شد. پتروشیمی مارون نیز روز گذشته را با کاهش اندک ۰.۱۴ درصدی به روز کاری خود پایان داد. پتروشیمی آبادان نیز کاهشی ۰.۶۴ درصدی را به ثبت رساند.

در این روز، در داد و ستدهای روز جاری شاخص کل بورس ۲۰۷ واحد کاهش یافت و به رقم ۹۸ هزار و ۱۵۰ واحد رسید. روز گذشته سرمایه گذاران بورسی بیش از یک میلیارد و ۴۹ میلیون برگه سهم، حق تقدم و سایر دارایی های مالی را دست به دست کردند که ارزش این مبادلات بیش از ۲ هزار و ۶۲۴ میلیارد ریال بود و در ۱۲۳ هزار نوبت معاملاتی به ثبت رسید. روز گذشته صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۳۲۷ واحد، بیشترین نقش مثبت را بر روند بازار داشت. پس از آن، تاپیکو ۱۰۵ واحد تاثیر مثبت داشت.

ملی مس، توسعه معادن و فلزات و پالایش نفت بندرعباس، اما بیشترین نقش منفی را بر روند شاخص داشتند.

در فرابورس هم سهام داران  ۳۳۱ میلیون سهم را به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال خریداری کردند. شاخص در این بازار افتی ۸.۶ واحدی داشت و به ۱۰۹۶ واحد رسید. پتروشیمی زاگرس با تاثیر ۱.۵۲ واحدی بیشترین نقش را بر روند منفی شاخص به جای گذاشت.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام باشگاه استقلال به «استقلال خلیج فارس» خبر داد.   علی عسگری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.   وی افزود: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختار‌های اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند