Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فولاد خوزستان درباره دیدار تیمش با پرسپولیس گفت: "معتقدم می توانستیم پیروز این دیدار باشیم، چون در نیمه دوم بر بازی مسلط بودیم و موقعیت های زیادی داشتیم."

طرفداری- علی‌اصغر عاشوری که در جریان بازی تیمش برابر پرسپولیس در یک صحنه با مهدی رحیم‌زهیوی هم‌تیمی‌اش جروبحث کرد در این مورد گفت:

این موضوع اصلاً جدی نبود و من و زهیوی هر روز جروبحث می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است بازیکنان در تمرین یا مسابقه با چنین شرایطی مواجه شوند و فکر می‌کنم بعضی‌ها بیش از حد این موضوع را حساس کردند. من و زهیوی همیشه از این برنامه‌ها داریم، ولی مهم این است که با یکدیگر رفیق هستیم و مشکلی هم نداریم.

وی در ادامه با اشاره به بازی تیمش برابر پرسپولیس به تسنیم گفت:

ما شاهد یک بازی خوب بودیم و هر دو تیم می‌خواستند برنده شوند. ما دو سه هفته از شرایط مسابقه دور بودیم و همین موضوع باعث شد تا در نیمه اول نمایش چندان خوبی نداشته باشیم. در نیمه دوم اما وضعیت تغییر کرد و ما توانستیم خودمان را به پرسپولیس تحمیل کنیم و خوشحالم که در دقیقه 90 گل زدیم.

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان در خاتمه تصریح کرد:

اعتقاد من این است که باید بازی را می‌بردیم، چون در نیمه دوم فشار زیادی به پرسپولیس وارد کردیم. متأسفانه خیلی دیر به گل رسیدیم و اگر زودتر گل می‌زدیم قطعاً همه چیز فرق می‌کرد. ما نشان دادیم که تیم خوبی هستیم و می‌توانیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی