Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه ناحیه قاین از برگزاری دو همایش بزرگ بصیرتی در روز 9 دی با حضور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ومسئول روابط عمومی سپاه پاسداران درقاین خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رضایی جانشین فرمانده سپاه قاین در گفتگو با نسیم قائن اظهارکرد:حضور عاشورایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9دی 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب وبرگ زرین دیگری در افتخارات مرد وزن ایرانی به حساب می آید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درادامه گفت:حماسه 9 دی نماد عزت ،استقلال وبصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام وآرمان های امام وانقلاب ایستاده اند وبا صدای رسا اعلام کرده اند که اگر دشمنان قسم خورده وتشنه به خون این ملت در برابر دین آنها بایستند ،ملت شریف ایران در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

رضایی تصریح کرد:  مردم در روز 9 دی حادثه ای را رقم زدند که برای همیشه در تاریخ ماندگار شد ودشمنان خدا ودینش را مایوس وناامید ساختند و قلب امام زمان(عج)ونائب بر حقش حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) را شاد کردند.

جانشین فرمانده سپاه قاین در ادامه با بیان این که روز 9 دی روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه وآری گفتن مجدد به نظام اسلامی وتجدید بیعت با آرمان های والای حضرت امام (ره) ورهبر فرزانه انقلاب بود گفت: نهم دی 1388 را می توان  روز جشن بلوغ فکری وشخصیتی نظام اسلامی دانست ولذا همه ساله این حماسه ماندگار با اجرای برنامه های بصیرتی پاس داشته می شود ودرهمین راستا ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قاینات به عنوان یار ویاور مستضعفان وپیش قراول مبارزه با استکبار جهانی وبه منظور بصیرت افزایی در جامعه هدف به ویژه  مردم ولایتمدار قاینات ودر تعامل با سایر دستگاههای اجرایی خصوصا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه های فرهنگی ،بصیرتی را در دستور کار واجرا قرار داده است .

وی با بیان این که امسال از 2تا 12 دی به عنوان دهه بصیرت و با شعار محوری"حماسه 9دی،تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی" نامگذاری شده است گفت: برهمین اساس بازخوانی شکست فتنه آمریکایی در یوم الله 9 دی وتبیین ماهیت الهی و جوانانه این حماسه حسینی در سرلوحه هادیان سیاسی بسیج قرار گرفته است .

رضایی با اشاره به برنامه های  بصیرت افزایی ونشست های بصیرتی در سطح پایگاههای بسیج در طول این دهه گفت: فضا سازی محیطی با استفاده از ظرفیت های پایگاههای بسیج در طول دهه به صورت ویژه ،اعزام هادیان بصیرتی  وسخنرانان به مناطق آسیب پذیر وکمتر برخوردار، استفاده از ظرفیت حلقه های تربیتی صالحین وفضای مجازی در بحث بصیرت افزایی از جمله برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد .

وی درادامه به برنامه های محوری روز 9دی در شهرستان اشاره کرد وگفت: همایش مردمی  9 دی با حضور حجت الاسلام لطفیان مدیر کل سازمان تبلیغات خراسان رضوی  ساعت 9صبح روز شنبه 9دی در مصلی اشاره کرد وگفت: همچنین  همایش نخبگان بسیجی ،طلاب ،دانشجویان وایثارگران عصر روشنبه ساعت 15 با حضور سردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در خراسان جنوبی در سالن فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

رضایی از برگزاری همایش های بصیرتی در مراکز بخش های تابعه  ودر شهر خضری دشت بیاض در روز جمعه 8دی ماه بعداز نماز مغرب وعشاء با سخنرانی حجت الاسلام امام رئیس حوزه علمیه گناباد خبر داد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

بهرام عین اللهی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد