Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@20:49:02 GMT

استانها ارسال شود/ رونمایی از کوییک و سیتروئن C4

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۵۴۵۹

مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا کار محوری همراه با حفظ کرامات انسانی را شعار گروه خودرو سازی سایپا ذکر کرد و افزود: خودروهایی که در آستانه رونمایی مانند خودروی کوییک، سیتروئن C4 برای نخستین در نمایشگاه کرمان رونمایی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، " محمدرضا حقیقی" شامگاه سه‌شنبه پنجم دی‌ماه در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در جمع خبرنگاران ضمن گرامی‌داشت جان‌باختگان زلزله بم گفت: فروش‌های منطقه‌ای و استانی در راستای حمایت از مصرف کنندگان از مهم‌ترین اهداف گروه خودروسازی سایپاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه 14 خودرو عرضه کرده است، ادامه داد: طرح پیش فروش بسیار خوبی برای مردم استان کرمان داشته باشیم و شرایط ویژه فروش بتوانیم برای مردم استان برقرار کنیم، شایان ذکر است که این طرح به دلیل سالگرد زلزله بم فقط برای کرمان برگزار کرده‌ایم.

مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا کار محوری همراه با حفظ کرامات انسانی را شعار گروه خودرو سازی سایپا ذکر کرد و افزود: خودروهایی که در آستانه رونمایی مانند خودروی کوییک، سیتروئن C4 برای نخستین در نمایشگاه کرمان رونمایی می‌شوند.

وی تکریم مشتریان را سرلوحه گروه خودروسازی سایپا دانست و افزود: خودروی کوییک یک محصول کاملا ایرانی ساخت سایپا است و کاملا آپشنال، دارای فرمان برقی، دنده اتومات و همه قابلیت‌های خودروهای آپشنال را دارد.

حقیقی جذب توریست در راستای اقتصاد مقاومتی را یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه برشمرد و عنوان کرد: گروه خودرو سازی سایپا به دنبال افزایش کیفیت محصولات خود است.

وی جایگاه سایپا در بین خودروسازان داخلی را یک حقیقت انکار ناشدنی در کشور دانست و اظهار کرد: سایپا در سبد اقتصاد مردم در سال‌های طولانی نقش انکار ناشدنی را بازی کرده است و محصولات متعددی تولید کرده‌ایم که وسیله رفت و آمد مردم بوده است و ایمنی و کیفیت در سایپا در بالاترین سطح ممکن است.

مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه براساس گزارشات پلیس و پزشکی قانونی، بزرگترین دلیل کشتار در تصادفات، عامل انسانی است، تصریح کرد: اینکه بیان می‌شود که یک محصولی از یک شرکت خاص منجر به تلفات می‌شود در حقیقت چنین موردی وجود ندارد.

 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد

چری در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ جتور شان‌های L ۷ را معرفی کرد. این خودرو یک SUV پلاگین هیبریدی سایز متوسط است که در دو مدل پنج و هفت‌نفره موجود است.

به گزارش خبرآنلاین، سری Shanhai سال گذشته توسط Jetour با مدل L ۹ معرفی شد و یک سری خودرو‌های انرژی جدید برای جتور، برند زیرمجموعه چری است. L ۷ جدید دارای یک نمای جلوی کاملاً بسته با چراغ‌های روشنایی در روز و نوار نازک بوده که در امتداد کاپوت قرار گرفته است. چراغ‌های اصلی در کنار ورودی‌های هوای مشکی رنگ، در قسمت پایینی سپر قرار دارند.

در نمای عقب چراغ‌های متصلی وجود دارد که ظاهر آن بسیار نزدیک به فیدلیتی پرستیژ است.

نوشته C-DM در نمای پشتی، مخفف سیستم ترکیبی پلاگین Kunpeng Chery است. این پیشرانه از یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربو برای تولید ۱۵۴ اسب بخار قدرت به همراه یک موتور الکتریکی استفاده می‌کند. در حال حاضر مشخصات موتور الکتریکی و ظرفیت بسته باتری Gotion مشخص نیست.

فضای داخلی L ۷ نمایش داده شده در نمایشگاه، ترکیب رنگ سفید و آبی داشت. یک صفحه‌نمایش دوگانه بزرگ همراه با یک نمایشگر کنترل سیستم تهویه‌مطبوع در کابین خودرو وجود دارد.

دیگر خبرها

  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن