Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس سردار حسین رحیمی رئیس‌ پلیس پایتخت ، در مورد آخرین وضعیت امنیتی تهران، اظهار داشت: الحمدلله وضعیت امنیتی تهران بعد از پس‌لرزه دیشب با حضور گسترده و همه‌جانبه مأموران پلیس در حوزه‌های نظم و انضباط ترافیکی و امنیت عمومی با همکاری مردم فهیم تهران در وضعیتی بسیار عالی قرار داشته و دارد و هیچگونه مشکل و معضلی گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌ پلیس پایتخت با بیان این مطلب که یک دستگاه لرزه‌نگار نیز در مقر فرماندهی پلیس تهران وجود دارد و به محض وقوع زلزله پلیس از آن مطلع می‌شوند، تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی بنا به دستورالعمل‌ پس از وقوع هر حادثه غیرمترقبه و از جمله زلزله، وظایف ذاتی خود را دانسته و بلافاصله در رده‌های خود حضور خواهند یافت.

این مقام ارشد پلیس تهران گفت: همکاران من شب گذشته هم در قرارگاه امنیتی که در مرکز فرماندهی پلیس پایتخت تشکیل شده به حالت آماده‌باش بودند و هم در کمیته عمران که در شهرداری و استانداری برگزار شده حضور داشته و به وظیفه ذاتی خود عمل کردند.

سردار رحیمی با تأکید بر این مطلب که پلیس وظیفه برقراری نظم و انضباط و امنیت را در حوادث غیرمترقبه همچون زلزله‌ عهده‌دار است،‌ به شهروندان توصیه کرد:‌ اخبار را فقط از طریق خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی دنبال کنند و به مطالبی که توسط افراد غیرمسئول و غیر صاحبنظر در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه نکنند.
706

رئیس‌ پلیس پایتخت سردار حسین رحیمی امنیت تهران پس‌لرزه نظم و انضباط ترافیکی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۱ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۲ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟