Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه ملی با تدارک ویژه برنامه های متعدد به مناسبت حماسه ۹ دی، با مخاطبانش همراه می شود.

به گزارش مشرق، مستند "روز بصیرت" کاری از گروه سیاسی شبکه دو سیماست که شنبه 9 دی ساعت 19:50 پخش می شود. این مستند روایت گونه از حضور مردم در مقابله با فتنه و ابعاد جهانی حماسه مردم در 9 دی می گوید.

مستند "حماسه مرم" با رو کردن سند مرتبط به این حماسه یکشنبه 10 دی، ساعت 19:50 پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برنامه "زنده باد زندگی" شنبه 9 دی، ساعت 10:30 به موضوع روز بصیرت و میثاق با ولایت می پردازد. این برنامه با پخش کلیپ و پلی بک های مرتبط و بحث و گفت و گو درباره جشنواره طراحی پوستر حماسه 9 دی تقدیم مخاطبان می شود.

برنامه "عصر خانواده" نیز با پرداختن به موضوع حماسه نه دی و اشاره به بصیرت و آگاهی مردم به صورت زنده شنبه 9 دی ساعت 18 با مخاطبان همراه می شود.پخش کلیپ "پرتو خورشید" با صدای کسری کاویانی و شعری از سید کمال هاشم زاده هم از دیگر اقدامات شبکه دو سیما خواهد بود.


همچنین برنامه هایی چون "مثبت دو"، " نگی که نگفتی" و " نما دو"، با دعوت از عناصر فرهنگی و انقلابی به بررسی حماسه 9 دی می پردازد.

شبکه افق

برنامه زنده "جهان آرا" به تهیه کنندگی محمد علی بازی با پرداختن به حماسه 9 دی و فتنه سال 88 از 9 تا 11 دی، ساعت 22 در سه قسمت تقدیم مخاطبان شبکه افق می شود.مستند "گرم ترین روز زمستان" به تهیه کنندگی مهدی نقویان، به اتفاقات سال 88 و فتنه بزرگی که دشمنان برای ملت ایران رقم زده بودند، می پردازد. این مستند پنجشنبه 7 دی ساعت 19 پخش خواهد شد.

مستند "برادران" هم به تهیه کنندگی مهدی نقویان، شنبه 9 دی ساعت 21 به موشکافی یکی از شایعات بزرگ در جریان فتنه سال 88 خواهد پرداخت.مستند "شورش در شهر" به تهیه کنندگی محسن مقصودی، روایتی ناگفته و جذاب از کاسبان تحریم را جمعه 8 دی ساعت 14 به نمایش در می آورد.

پخش فیلم سینمایی "قلاده های طلا" به تهیه کنندگی ابوالقاسم طالبی به مدت 90 دقیقه جمعه 8دی، ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد.


داستان قیلم مربوط به انتخابات ریاست جمهوری سال 88 است، با اعلام نتایج، اعتراض های عده ای از مردم به شکل تظاهرات شکل می گیرد و ماموران وزارت اطلاعات نیز پیگیر حوادث می شوند.


پخش کارهای کوتاه از قبیل نماهنگ، کلیپ، سرود و ... با موضوع فتنه 88 از دیگر اقدامات شبکه افق خواهد بود.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل با آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مناظره نامزدهای حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از شبکه سبلان پخش می شود.

امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای ابراهیم فهیمی و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای امیدعلی رعنایی

و فردا هم ساعت ۱۳ و ساعت ۲۳ و ۳۰ برنامه تبلیغاتی آقای رعنایی و ساعت ۱۳ و ۲۰ و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای فهیمی پخش خواهد شد.

مناظره انتخاباتی ۲ کاندیدا هم از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت