Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، این دوره از مسابقات با حضور 6 تیم از واحدهای مبارکه، شهرضا، اصفهان(خوراسگان)، فلاورجان، خمینی‌شهر و سمای خوراسگان برگزار شد.

مسابقات این دوره به مدت 2 روز به میزبانی واحد اصفهان(خوراسگان) و در دو گروه 3 تیمی بصورت دوره‌ای برگزار شد و پس از انجام 9 بازی تیم‌های واحدهای اصفهان(خوراسگان)، مبارکه، فلاورجان و سمای اصفهان(خوراسگان) به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند که از این 4 تیم، واحدهای دانشگاهی اصفهان(خوراسگان) و سما به فینال مسابقات و واحدهای مبارکه و فلاورجان به بازی رده‌بندی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی پایانی تیم واحد اصفهان(خوراسگان) با غلبه بر تیم سما به قهرمانی این دوره از مسابقات والیبال دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دست یافت، تیم سمای اصفهان(خوراسگان) دوم شد و تیم‌های واحدهای مبارکه و فلاورجان به طور مشترک به مقام سوم رسیدند.

اسامی تیم والیبال خواهران واحد اصفهان(خوراسگان) به عنوان قهرمانان این دوره از مسابقات بدین شرح است: فاطمه خادم، محدثه معنوی نژاد، مهسا رضاپور ، مائده اسکندری، نیکا فیروزه، فائزه داوری، شیوا سلمانی، عاطفه رضائی، فهیمه آزادی، نرجس امیری، ایلناز عباسی، زهرا شیری( کاپیتان)، گیتی روانبخش(مربی) و مریم بابایی(سرپرست).

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، حضور تعدادی از دانشجویان عضو تیم‌های ملی و باشگاه‌های حاضر در لیگ والیبال ایران در این دوره از مسابقات باعث افزایش کیفیت مسابقات گردید.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به‌کار کرد.

این رویداد، پرچمدار جریان‌سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعداد‌های جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

به گزارش آنا، این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود. همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در مراکز رشد و واحدهای فناور حامی تیم های ربوکاپ هستیم/ در حوزه رقابتی باقی نمی مانیم و فضای علمی را تقویت می کنیم
  • حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران