Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی استقلال تهران روزهای موفقی را با این تیم سپری می کند و به نظر می رسد شفر می تواند تأثیر مثبتی در نگاه فوتبال ایران به مربیان آلمانی داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، در طول برگزاری رقابت های لیگ برتر معدود مربیانی از کشور آلمان حضور داشته اند؛ البته عملکرد و نتایج همین چند مربی انگشت شمار هم سبب شده بود تا کمتر باشگاه ایرانی تمایل به همکاری با مربیان آلمانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پیرمرد موسفید آلمانی که در میانه های نیم فصل جانشین علیرضا منصوریان شد، به خوبی توانست در کمترین زمان تغییرات لازم را در تیمش به وجود آورده و این تیم را به شرایط مطلوبی برساند. وینفرد شفر در ۸ بازی لیگ برتر به عنوان مربی استقلال تهران ۴ برد، ۳ تساوی و یک باخت داشته و ۱۵ امتیاز کسب کرده است. مقایسه نتایج وینفرد شفر در ۸ بازی اول لیگ برتری با سایر مربیان آلمانی نشان می دهد که سرمربی حال حاضر استقلال عملکرد بهتری نسبت به سایر هموطنانش دارد.

لیت بارسکی در ۹ بازی که به عنوان سرمربی سایپا در این تیم حضور داشت، به تنها یک برد، ۵ مساوی و ۳ باخت دست یافت. لیت بارسکی پیش از دهمین بازی به عنوان مربی سایپا از سمتش برکنار شد (۸ امتیاز). رولند کخ سرمربی آبی پوشان در دومین دوره لیگ برتر در هشت بازی اول خود در این رقابتها ۴ برد، ۲ مساوی و ۲ باخت به دست آورد. وی پس از ۱۸ هفته از استقلال تهران رفت (۱۴ امتیاز).

لورانت مربی سایپا پس از کسب ۳ برد و ۲ مساوی در لیگ برتر ششم از این تیم جدا شد (۱۱ امتیاز). یورگن گده هم ۳ برد، یک مساوی و ۴ باخت را از هشت بازی اول خود در لیگ برتر پنجم کسب کرد. این مربی تنها ۱۸ هفته روی نیمکت شهید قندی حضور داشت (۱۰ امتیاز).

انگین فیرات در لیگ برتر هشتم روی نیمکت سپاهان نشست و تنها مربی آلمانی است که پس از جدایی از لیگ ایران، بار دیگر به فوتبال ایران بازگشت؛ وی در ۸ بازی اول خود در لیگ برتر ایران به ۳ برد، ۴ مساوی و ۱ شکست دست یافت. وی پس از ۱۲ هفته از سپاهان اصفهان جدا شد (۱۳ امتیاز). ۳ پیروزی، ۳ تساوی و ۲ شکست نتایج راینر سوبل در ۸ بازی اول در لیگ برتر چهارم روی نیمکت پرسپولیس تهران بود. وی در پایان فصل از جمع سرخپوشان جدا شد (۱۲ امتیاز).

گرچه شفر از لحاظ کسب نتیجه هم برتر از سایر مربیان آلمانی تاریخ لیگ برتر ایران عمل کرده اما آنچه که در این مدت زمان اندک از کار شفر به چشم می آید این است که وی یک تیم کاملاً ورشکسته را تحویل گرفت و پس از گذشت چند هفته با متحول کردن استقلال، شخصیت بالایی به این تیم بخشیده است. علاوه بر این، کلین شیت های متوالی و عملکرد فوق العاده در خط دفاعی، آن هم در حالی که با تصمیمی شجاعانه حسین حسینی را سنگربان اول تیمش انتخاب کرد، بیش از پیش موفقیت شفر در تیم استقلال را برجسته و نمایان کرده است.

وینفرد شفر با ادامه روند این روند موفق در استقلال می تواند اعتبار از دست رفته مربیان آلمانی را به آنها بازگردانده و نگاه فوتبال ایران به مربیان آلمانی را تغییر دهد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات