Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن محمدی، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق ساتبا برق حاصل از تولید نیروگاه ها و مولدهای خورشیدی را به قیمت تضمینی و به صورت بلند مدت ۲۰ ساله خریداری می نماید.

وی گفت: در این طرح مشترک در صورت نصب مولد خورشیدی در پشت بام و یا محوطه خود اعم از ( خانگی، تجاری، صنعتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) تا سقف ظرفیت انشعاب از طریق عقد قرارداد خرید تضمینی با شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل می تواند کسب درآمد کند .

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل همچنین افزود: هم استانی های عزیز در صورت تمایل به سرمایه گذاری در احداث مزرعه خورشیدی (نیروگاه های بزرگ) و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سازمان ساتبا به آدرس اینترنتی www.satba.gov.irمراجعه نمایند.

محمدی نرخ پایه خرید تضمینی برق را براساس نیروگاه خورشیدی مولد های ویژه مشترکین برق بیان کرد و افزود: بر آورد هزینه سرمایه گذاری تقریبی بوده و بسته به نوع تجهیزات، مشخصات فنی آنها و نوسانات بازار متغیر می باشد .

وی گفت: در حال حاضر پنل ها، سازه ها، سیم ها و تابلوهای تجهیزاتی هستند که امکان ساخت داخل آنها فراهم می باشد لذا علاوه بر نرخ خدمات انتقال، حدود ۲۰ درصد سهم ساخت داخل به قیمت پایه خرید تضمینی افزوده شده است .

انتهای پیام/ح

خرید تضمینی برق از تولید کنندگان استان اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۱۹ هزار تن کلزا در دهلران

حشمت عزیزان  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در آیین جشن برداشت گندم در شهرستان دهلران اظهار کرد: سال گذشته ۶ هزار تن کلزا در استان تولید شد که امسال بیشینه میزان برداشت در استان شکسته شد.

وی افزود: سال گذشته بیش از ۳۹۹ هزار تن گندم در استان تولید که از این میزان گندم ۳۲۴ هزار تن به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

رئیس جهاد کشاورزی ایلام با بیان اینکه ۶۵ هزار تن سطح زیر کشت گندم آبی و ۹۲ هزار تن گندم دیم در استان است، یادآور شد: علت افزایش تولید در استان و کشور نگاه راهبردی نظام و رهبری و طرح احیای ۵۰ هزار هکتار اراضی بوده است.

عزیزان با بیان اینکه پیش‌بینی تولید گندم برای سال زراعی جاری در استان هم حدود ۴۰۰ هزار تن است، گفت: خرید تضمینی گندم در استان با تشکیل ستاد برداشت غلات و کمیته خرید تضمینی گندم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این کمیته در تمامی شهرستان های استان تشکیل شده است، یادآور شد: قیمت تضمینی خرید گندم در سال جاری ۱۷۵ هزار ریال است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • برق خورشیدی بالکنی راهکار نوین آلمان برای انرژی سبز
  • بزرگترین تولید کنندگان انرژی هسته‌ای در جهان (+ اینفوگرافی)
  • پرداخت یارانه به کشت پنبه راهکاری برای تحقق خودکفایی
  • برداشت ۱۹ هزار تن کلزا در دهلران
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود
  • شارژ پهپاد‌ها با سلول‌های خورشیدی ۲۰ برابر نازک‌تر از مو
  • برگزاری نمایشگاه بین المللی و جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران
  • تکلیف تامین ۲۰درصدی برق ادارات استان تهران از منابع تجدیدپذیر
  • برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران