Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ داود راهزادی اظهار داشت: قطع پایه‌های چوبی برق و سرقت شبکه‌های آن در برخی از روستاهای شهرستان بویراحمد نگران‌کننده است.

وی عنوان کرد: متأسفانه افراد نا‌شناسی به‌دلیل وجود برخی معارضات محلی اقدام به بریدن و قطع 9 اصله پایه چوبی فشار ضعیف برق در برخی روستاهای منطقه سیلاب و کلوار از جمله کلاغ خورده علیا و سفلی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهزادی با بیان اینکه به‌دلیل سخت‌گذر بودن و پراکندگی اغلب روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد کار برقرسانی به روستا‌ها بسیار سخت و طاقت‌فرسا است، ابراز کرد: کار برقرسانی و تأمین برق پایدار زمانی سخت‌تر می‌شود که شاهد چنین پدیده «شوم» و «‌نامیمونی» باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: ‌در روستاهای «کلاغ خورده علیا و سفلی سیلاب کلوار بویراحمد» متأسفانه به‌دلیل وجود معارضات محلی علاوه بر بریدن و قطع 9 اصله پایه فشار ضعیف برق که شاهد بوده‌ایم متأسفانه سرقت شبکه‌های برق به‌طول حدود یک کیلومتر نیز انجام گرفته است.

راهزادی با اشاره به تلاش‌های صورت‌گرفته همکاران خود در مجموعه شرکت توزیع نیروی برق برای تأمین برق پایدار این روستا‌ها، خاطرنشان کرد: ‌متأسفانه به‌دلیل وجود همین معارضات محلی و سخت‌گذر بودن روستا‌ها، احداث دوباره شبکه‌ها زمان‌بر است.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش خود را برای پایدار نمودن شبکه‌های برق در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد انجام داده و می‌دهیم اما وقتی شبکه‌های برق در منطقه‌ای کوهستانی و دورافتاده به سرقت برود و پایه‌های برق آن توسط افراد نا‌شناس قطع و بریده شود به‌طورحتم تا زمان احداث شبکه دوم نیازمند زمان بیشتری هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص اعتباری معادل یک میلیارد ریال برای احداث شبکه‌های دوم برق در روستاهای «کلاغ خورده سفلی و علیا سیلاب کلوار»، روستاهای دره‌بید و چهارانجک جوکار مارگون بویراحمد به‌دلیل قطع و سرقت پایه‌های برق و شبکه‌های آن خبرداد.

راهزادی گفت: متأسفانه در روستاهای دره‌بید و چهارانجک جوکار بخش مارگون شهرستان بویراحمد هم شبکه‌های برق فشار ضعیف آن به‌طول بیش از هزار و 500 متر به سرقت رفته است.

وی اضافه کرد: در روستای دره‌بید جوکار حدود 500 متر و در روستای چهارانجک جوکار بخش مارگون شهرستان بویراحمد حدود 900 متر شبکه فشار ضعیف به سرقت رفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکیدبراینکه تمامی روستاهای عنوان‌شده هم‌اکنون از نعمت برق پایدار برخوردار هستند، اظهار داشت: کار طراحی و تأمین اعتبار موردنیاز برای احداث دوم شبکه‌های برق این روستا‌ها اکنون انجام گرفته است.

راهزادی گفت: یک میلیارد ریال معادل 100 میلیون تومان برای احداث دوم شبکه‌های برق روستاهای عنوان‌شده تخصیص یافته و همکاران ما در شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد شبکه‌های جدید را به‌زودی احداث می‌کنند.

راهزادی گفت: پیگیری انتظامی و قضائی برای شناسایی و دستگیری سارقان پایه‌ها و شبکه‌های برق این روستا‌ها اکنون در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام/غ

 سرقت کابل های برق در بویراحمد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏