Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اسلامی بر اساس فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره)،پرچمدار حمایت از قدس شریف است و اقدام اخیر 24نماینده مجلس در مخالفت با طرح انتخاب بیت المقدس برای پایتخت شدن فلسطین مصداق انحراف در بهارستان می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از   بیان روز،"از احادیث متعددی که از پیامبراسلام«ص» در خصوص فضایل بیت‌المقدس نقل شده، اهمیت این سرزمین بیشتر روشن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیامبر گرامی فرموده است: «لا تشد الرجال الا الی ثلاثه مساجد، مسجدی و المسجدالحرام، و مسجدالاقصی.»: «جز به سوی سه مسجد حرکت نکنید ـ بار سفر نبندید ـ مسجد من و مسجدالحرام و مسجدالاقصی.»"

ملت مسلمان ایران این افتخار را دارند که پرچمدار مستضعفین عالم و سردمدار حمایت از قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمین هستند.

سایر ملل های مسلمان دنیا هم از این حرکت تاریخی ملت ایران الگو گرفتند و در روز آخر جمعه ماه مبارک رمضان بر اساس تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) روز جهانی قدس و انزجار از رژیم صهیونیستی نام گرفت.

در هفته های اخیر ترامپ رئیس جمهور بی منطق آمریکا در اقدامی شیطنت آمیز نسبت به انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس اعلام موضع کرد بلافاصله همین ایران اسلامی با موضع گیری شفاف و روشنی که داشت تمام ملت های مسلمان بر علیه این اقدام وقیحانه آمریکا به واکنش انداخت.

حالا مجلس شورای اسلامی که از قوای تصمیم گیری در قبال نقش ایران در مسائل داخلی و بین المللی می باشد در اقدامی قابل تامل برخی از نمایندگان به اعلام مخالفت بیت المقدس به عنوان پایتخت فلسطین پرداختند.

گویا برخی از نمایندگان بهارستان نسبت به خط ومش سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل آگاهی ندارند.

نماینده مجلس که به عنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه خود و در سطح کلان هم به عنوان یکی از نمایندگان قوه مقننه برای تعیین تکلیف طرح های توسعه ای کشور به شمار می رود نباید دیدگاهی کوتاه نسبت به مسائل مهم داشته باشد

گویا برخی ها فقط برای پز دادن سمت نمایندگی به مجلس آمده اند و فراموش کرده اند که چه وظایفی در قبال ملت دارند.

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز یکشنبه، 3 دیماه با تصویب دو فوریت طرح الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با 187رأی موافق، 15 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 235 نماینده حاضر موافقت کردند.

طرحی که نمایندگان بهارستان شبز بایستی با قاطعیت به آن رای میدادند که پاسخ دندان شکنی به آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر مستکبرین باشد با آرای مخالف وممتنع برخی نمایندگان،شیرینی تصویب این طرح به تلخی تبدیل شد.

نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان نظام باید متوجه این مسئله باشند که در برخی مسائل ارزشی و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خط وسیر حمایت ادامه پیدا کند ونباید با ندانم کاری آب در آسیاب دشمن بریزیم.

کلیه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز که بیانات و وصیت نامه حضرت امام (ره ) بار دیگر بازخوانی کنند تا بفهمند چه باید کنند وچگونه بایستی عمل کنند.

"من کرارا راجع به طمعهای اسرائیل تنبه داده ام که اسرائیل اینطور نیست که اکتفا کند به آن زمینهایی که غصب کرده است. حالا دیدید که پایتخت خودش را در قدس قرار داده است و تمام این چیزهایی که از امریکا و از طرفدارهای حقوق بشر و از این محافل و مجالسی که در خارج هست ، اینها تمام یک شعرهای غیر موزون است و لهذا، می بینید که انکار می کنند و اسرائیل هیچ اعتنا نمی کند.تنبه می دهند، اسرائیل آنها را محکوم می کند. این برای آن است که مسئله، مسئله جدی ای نیست. اینطور نیست که آمریکا جدا مخالف باشد با اینکه پایتخت اسرائیل در قدس باشد و مع ذلک اسرائیل بتواند یک همچو کاری بکند. اینها همه یک مانورهایی است که می دهند. (صحیفه امام ج13 ص72) "

این اقدام برخی نمایندگان مجلس که تعداد آن به 24نفر می رسد مصداق بارز نا آگاهی و به بیراهه رفتن می باشد زیرا سناریو سازی تبلیغاتی غرب واستکبار بر علیه قدس همچنان ادامه دارد و ما نباید فریب این تبلیغات واهی را بخوریم.

متاسفانه در مجلس شورای اسلامی اهرم یا ابزار قوی در خصوص عملکرد نامناسب نمایندگان در این مسائل حساس و ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود ندارد یا نظارت وبرخورد ها متناسب با تخلف نماینده نیست و در این خصوص به مردم اطلاع رسانی مناسبی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!

پایتخت انگلیس، ظرف چند ماه اخیر، شاهد تظاهرات ضد صهیونیستی بی‌سابقه بوده و در برخی از آنها، بیش از ۵۰۰ هزار نفر شرکت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: این، برای سرویس اطلاعات و امنیت داخلی (MI۵) رژیمی که پایه‌گذار رژیم اشغالگر اسرائیل بوده، فاجعه‌ای بسیار سنگین است و حتی می‌تواند ‌گریبان دولت انگلیس را هم در آینده بگیرد.

درد این ماجرا، همچنان به جان مقامات سیاسی و امنیتی انگلیس باقی است. آنها برای فرافکنی و سرکوب، تظاهرات ضد صهیونیستی را به ایران و سپاه پاسداران نسبت دادند؛ اما سوژه تمسخر شدند؛ چرا که خبر از عمق نفوذ معنوی ایران می‌دادند.

روزنامه تایمز ادعا کرده بود: «گروه‌های مرتبط با ایران و حامیانش در تظاهرات خود در انگلیس، اعلامیه‌هایی را پخش کردند که به اظهارات رهبر جمهوری اسلامی برای نابودی اسرائیل استناد کرده بود. این تظاهرات را ایران ترتیب می‌دهد».

رهبر انقلاب، ۱۰ آبان ۱۴۰۲ در واکنش به اظهارات مالیخولیایی از این دست، به مطایبه فرمودند: «مردم غزه با صبر خودشان توانستند وجدان بشری را به حرکت در بیاورند. ببینید در دنیا چه خبر است؟ در کشورهای غربی، در انگلیس، فرانسه، ایتالیا، در خود آمریکا، جمعیت‌های انبوه می‌آیند در خیابان علیه اسرائیل و در موارد بسیاری علیه آمریکا شعار می‌دهند. آبروی اینها رفت؛ واقعاً هیچ علاجی ندارند، نمی‌توانند توجیه کنند. لذا می‌بینید یک ابلهی پیدا می‌شود می‌گوید اجتماع مردم در انگلیس، کار ایران است! لابد بسیج لندن و بسیج پاریس این کار را کرده‌اند!».

درد گلوگیر تظاهرات‌های ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار نفری، همچنان به جان مقامات انگلیسی باقی بود، تا این که موشک‌ها و پهپادهای نقطه‌زن سپاه پاسداران، پدافند انگلیس و آمریکا و اسرائیل را یکجا شکافتند و حفاظت‌شده‌ترین پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی (نواتیم) را دَرهَم کوبیدند. این هم، عقده گلوگیر بعدی برای انگلیس شد.

برخی مقامات افراطی انگلیس، چند سالی است خیال «تروریستی خواندن و تحریم سپاه پاسداران» را زمزمه می‌کنند. اما هر بار، توهم بالا آورده خود را قورت می‌دهند، چون می‌دانند که در صورت ارتکاب چنان حماقتی، باید بند و بساط خود را جمع کنند و از منطقه متواری شوند.

وجه سوم ماجرا، شرمندگی و سرکوفتی است که مقامات و رسانه‌های دولتی انگلیس، به خاطر حمایت از نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه و عدم همراهی با افکار عمومی خشمگین، گرفتار آن شده‌اند. معترضان، چند ماه قبل در اعتراض به بی‌شرمی بی‌بی‌سی در توجیه نسل‌کشی صهیونیست‌ها، رنگ قرمز به در و دیوار ساختمان این شبکه پاشیدند.

مجموعه این عقده‌ها و گرفتاری‌ها، موجب شده شبکه BBC به نیابت از MI۶ و MI۵ به خط شده و ادعا کند به سند سپاه پاسداران (آن هم سند فوق محرمانه!) دسترسی پیدا کرده؛ سندی ساختگی که در آن با ذکر جزئیات گفته می‌شود به نیکا شاکرمی در حین بازداشت تجاوز شده است(!)

در حالی که حتی برخی مخالفان جمهوری اسلامی هم، با استنادات و استدلال‌های متعدد اثبات کردند سند ادعایی بی‌بی‌سی جعلی است، بلافاصله VOA، رادیو فردا و اینترنشنال، به همراه برخی پایوران بی‌آبرو و لاقید (مانند زیباکلام و آذر منصوری) به صف شدند؛ تا به زعم خود، موضوع غالب در فضای رسانه‌ای (خیزش ضد صهیونیستی دانشگاهیان آمریکا و اروپا/ سانسور و سرکوب شدید آنها) را عوض کنند!

نیازی به تفصیل نیست. فقط باید به MI۶ و موساد که مدت‌هاست در به صف کردن رسانه‌های اپوزیسیون همکاری می‌کنند، نوشت: شماها اگر واقعاً در کار اطلاعاتی، کمترین کفایتی داشتید، نه در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر می‌شدید، و نه در رهگیری ده‌ها موشک و پهپاد سپاه پاسداران درمی‌ماندید، که امنیتی‌ترین پایگاه‌های نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را در شمال و جنوب و مرکز سرزمین‌های اشغالی در هم کوبیدند. و ایضاً، اگر کفایت داشتید، مانع از گرفتار شدن سفیر انگلیس و رابط سیاسی سفارت و شاه‌مهره‌های جاسوسی‌شان در تهران، به هنگام ارتکاب جرم یا تبادل پیام می‌شدید.

دیگر خبرها

  • تصویب طرحی در آمریکا برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • هو شدن نماینده کنگره آمریکا و حامی رژیم صهیونیستی (فیلم)
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • دانشگاهی‌ها و نمایندگان درباره جنبش دانشجویی آمریکا چه گفتند؟
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • بازی آمریکا با کارت «صلح ابراهیم»
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!