Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، با راه اندازی این سامانه بیش از 103 هزار مددجوی زیر پوشش بهزیستی استان از برخی خدمات این سازمان بدون مراجعه حضوری بهره مند شدند.
مدیرکل بهزیستی استان گفت: این سامانه در راستای کاهش مراجعه حضوری و صرفه جویی در زمان و هزینه راه اندازی شده است.
آقای عرب نژاد افزود: افراد می توانند از سرویس USSD در تلفن همراه با گرفتن سرشماره های #123*4 *و #123*44 * از خدمات متنوعی همچون استعلام مستمری پرداختی، استعلام خدمات همچون کمک مالی و غیرنقدی، کمیسیون پزشکی و اصلاح اطلاعات همچون تغییر در کدپستی و یا شماره خود بدون مراجعه حضوری بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، این محصول جدید دیجیتال که در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملت رونمایی شد، در راستای تکمیل مجموعه محصولات فناورانه این بانک و کاهش مراجعه غیر ضروری مشتریان به شعبه برای دریافت خدمات بانکی طراحی و ارائه شده است.

حفظ ارتباط و افزایش تعامل دوجانبه با وجود حذف مراجعه حضوری، امکان برقراری ارتباط با مشتری در ساعت‌های غیر اداری، امکان پاسخ به درخواست‌ها و ارائه مشاوره اختصاصی و کسب اطمینان از هویت واقعی مشتری در انجام عملیات بانکی از مهمترین مزایای خدمت جدید ارائه شده بانک ملت است.

این گزارش حاکی است، تمرکز اولیه بانکداری ویدئویی بانک ملت، ارائه خدمات انتقال وجه و همچنین افتتاح حساب از طریق این درگاه است که امید است با استقبال متقاضیان تعداد خدمات ارائه شده در آینده افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • ثبت‌نام حضوری و الکترونیک کلاس اولی‌ها از امروز
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد