Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-16@13:57:56 GMT

کشتی‌گیر جوان کشورمان درگذشت

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۶۹۵۰

حسین قنبر زاده کشتی گیر ١٩ ساله بابلی پس از تحمل یک دوره بیماری سخت بامداد امروز درگذشت.


به گزارش شریان نیوز،حسین قنبرزاده فرنگی‌کار 19 ساله اهل بابل که مقام سوم کشور و همچنین عنوان پنجمی رقابت‌های جام یادگار امام (ره) را نیز در کارنامه دارد پس از تحمل یک دوره سخت بیماری سرطان مغز و استخوان و سرطان ریه به دیار باقی شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است روز گذشته هماهنگی های لازم جهت اعزام مرحوم حسین قنبر زاده از بابل به تهران جهت درمان بهتر صورت گرفته بود که متاسفانه ساعت سه بامداد قبل از رسیدن آمبولانس خانواده قنبرزاده اعلام کردند که این فرنگی کار خوب کشورمان دعوت حق را لبیک گفته است.

 

منبع:فردا

دسته بندیورزشی برچسب هاکشتیحسین قنبرزادهبابلتحملفرنگیکشوربیماریسرطان مطالب مرتبط رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی شد
حسن یزدانی در جمع کشتی گیران برتر جهان
ایران قهرمان کشتی پهلوانی آسیا شد
مرد سال ۲۰۱۷ فوتبال فرانسه انتخاب شد +عکس
وضعیت سربازى ٢ بازیکن استقلال
طلسم شکست، مربی پرسپولیس آمد

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار خاصیت شگفت انگیز آب گوجه فرنگی

به گزارش تابناک، جالب است بدانید آب گوجه‌فرنگیِ خام، به خودی خود و به دلیل داشتن تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در آن، ارزش غذایی بالایی دارد و یک نوشیدنی فوق‌العاده محسوب می‌شود!

آب گوجه فرنگی دارای مواد مغذی حیاتی مانند ویتامین A، ویتامین K، ویتامین B۱ ،B۲ ،B۳ ،B۵ و B۶ به همراه مواد معدنی مانند منیزیم، آهن و فسفر است. همه این ویتامین‌ها و مواد معدنی به نوبه خود دارای مزایای متعددِ شناخته‌شده‌ای هستند. به طور خلاصه، یک لیوان آب گوجه فرنگی تنها چیزی است که برای سالم و زیبا ماندن به آن نیاز دارید!

در ادامه با چهار فایده معجزه‌آسای آب گوجه‌فرنگی آشنا خواهید شد.

۱.کاهش وزن
یکی از خواص آب گوجه‌فرنگی این است که که به کاهش وزن کمک می‌کند. این نوشیدنی، بدن را آبرسانی می‌کند و هیدراته نگه می‌دارد. سدیم پایین و فیبر بالای آب گوجه‌فرنگی از ضعف و گرسنگی جلوگیری می‌کند. همین روند به‌مرور باعث کمتر شدن اشتها و تسریع فرایند کاهش وزن می‌شود.

۲.بهبود سلامت پوست
آب گوجه‌فرنگی در درمان و پیشگیری از بروز آکنه‌ مفید است؛ منافذ باز پوست صورت را کوچک‌تر کرده و ترشح سبوم در پوست‌های چرب را تنظیم می‌کند.

۳.بهبود سلامت مو
ویتامین‌ها و آهن موجود در آب گوجه‌فرنگی به حفظ و درخشندگی موهای کدر، آسیب‌دیده و بی‌روح کمک می‌کند. همچنین اینماده در خلاص‌شدن از خارش پوست سر و شوره مؤثر است. کافی است بعد از شستن موها با شامپو، آب گوجه‌فرنگی تازه را روی موهای خود بمالید و بگذارید به مدت ۴ تا ۵ دقیقه بماند و سپس با آب سرد موهایتان را آب‌کشی کنید.

۴.دشمن سرطان
علت قرمزیِ گوجه‌فرنگی، وجود یک آنتی‌اکسیدان محلول در چربی به نام لیکوپین در آن است. به گفته‌ی پژوهشگران، لیکوپین مانند سدّی در برابر انواع و اقسام سرطان‌ها مانند سرطان‌ سینه، پروستات، روده‌ی بزرگ، ریه، بیماری‌ عروق کرونر قلب، سرطان لوزالمعده و بیماری آرتریواسکلروز است و از بدن محافظت می‌کند.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ده بزرگی و اسماعیلی به یک چهارم رسیدند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۷ فروردین
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ میرزازاده دومین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم
  • رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ علیزاده اولین مدال طلا را برای ایران دشت کرد + فیلم
  • چهار خاصیت شگفت انگیز آب گوجه فرنگی
  • چهار خاصیت شگفت‌انگیز آب گوجه‌فرنگی
  • ۵ سپر مقاوم خوراکی در برابر سرطان
  • کشتی گیران کشورمان فردا به مصاف رقبای خود می روند