Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بر تامین سلامت و امنیت غذایی مردم تاکید کرد و گفت: یک رستوران در منطقه هفت باغ علوی و یک مرکز تهیه غذا در کرمان بدلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شد. سجاد برزگری نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به بازدید هیات عالی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان از واحد‌های صنفی بیان کرد: در این راستا یک رستوران در هفت باغ علوی و یک مرکز تهیه غذا در کرمان بدلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
وی گفت: سلامت و امنیت غذایی مردم اهمیت زیادی دارد و در کرمان اقدام‌های مناسبی با همکاری دستگاه‌های متولی در این حوزه انجام شده است.

 این مقام قضائی تاکید کرد: در صورت اثبات تهدید علیه بهداشت عمومی با مجرمان در این حوزه برخورد‌های قاطع قضایی می‌شود و در صورت لزوم، پلمب اماکن متخلف در دستور کار دادستانی قرار خواهد گرفت.
دادیار دادسرای عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه در بازدید شامگاه گذشته واحد‌های صنفی متعددی مورد بازدید قرار گرفت، افزود: در مجموع وضعیت بهداشتی اغذیه فروشی‌های کرمان مطلوب ارزیابی می‌شود.  

شایان ذکر است گشت‌های هیات عالی امنیت غذایی با حضور کارشناسان اداره بهداشت، دامپزشکی، پلیس اماکن و نماینده دادستانی در سطح شهر با اولویت اصناف مختلفی از جمله رستورانها، قنادی ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، پروتئینی و قصابی‌ها انجام می‌گیرد.    

طرح ارتقای امنیت غذایی در سال ۱۳۹۳ با هدف ایجاد امنیت غذایی و خوراکی برای شهروندان و من باب‌وظیفه مدعی العموم توسط دادستانی کرمان برای اولین بار در کشور راه اندازی شده است و قضات و هیات عالی بصورت دائم مراکز عرضه غذایی را مورد بازدید سرزده و رصد قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه

وریا محمدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بازدید از شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر به صورت مستمر توسط اداره راهداری جهت بررسی و روند صدور بارنامه و صورت وضعیت صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قروه افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ شرکت حمل و نقل کالا و یک شرکت مسافربری پلمب شدند.

وی گفت: در جریان بازدید‌های به عمل آمده ۶ شرکت متخلف دیگر نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدی ضمن اشاره به فعالیت ۱۴ شرکت حمل و نقل کالا و سه شرکت حمل و نقل مسافر در این شهرستان، یادآور شد: در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۹۳۲ بارنامه حمل کالا از مبدا شهرستان قروه صادر شد و میزان ۲۰ هزار و ۵۵۰ تن جابه‌جایی کالا به ثبت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد