Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراغه - ایرنا - معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه دولت در اجرای طرح تحول نظام سلامت موفق عمل کرده از سازمان های مردم نهاد و خیران خواست تا دولت را در ادامه اجرای این طرح یاری کنند.

به گزارش ایرنا، علی اکبر طاهراقدم روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی و مجمع عمومی موسسه خیرین بیمارستان‌ امام حسین(ع) هشترود اظهار کرد: یکی از اهداف اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایت ‌مندی مردم است که دولت تدبیر و امید در این بخش موفق بوده و هزینه های درمانی به موجب اجرای این طرح کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید در جامعه گفت: تلاش دولت در جهت تامین سلامتی مردم قابل تقدیر است اما بهداشت و درمان به تنهایی نمی تواند ازعهده این امر خطیر برآید و ورود سمن ها و خیران در این عرصه می تواند بازده کاری را دوچندان کند.
طاهراقدم همچنین به نقش تاثیرگذار خیران در ارتقا سطح سلامت جامعه اشاره کرد و گفت: مجهزترین مرکز دیالیز کشور در تبریز با همت خیرین تجهیز شده و این تنها بخشی از توان خیران سلامت در جامعه است.
وی گفت: بیمارستان کودکان تبریز نیز با 75 درصد پیشرفت فیزیکی توسط خیر مردانی آذر و با دو هزار میلیارد ریال اعتبار در حال ساخت است که امیدواریم در سال آینده به بهره برداری برسد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در صورتیکه خیران در خرید تجهیزات بیمارستانی مشارکت کنند تا 50 درصد هزینه ها را متقبل می شود و این فرصت مناسبی برای شهرستان هاست که با جلب نظر خیران، نسبت به تجهیز بیماستان ها اقدام کنند.
فرماندار شهرستان هشترود نیز در این جلسه با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت و طرح تحول نظام سلامت گفت: تلاش در عرصه بهداشت و سلامت جامعه به رفاه و آسایش آن می انجامد.
حسن مستفید افزود: با توجه به قرار گرفتن بیمارستان امام حسین (ع) هشترود در محور آزاد راه پیامبر اعظم (ص) و ارائه خدمات به تصادفات جاده ای این آزاد راه و جاده مراغه - هشترودف تجهیز این بیمارستان به امکانات روز و پزشکان متخصص ضروری است.
وی گفت: این بیمارستان با 10 میلیارد ریال اعتبار مقاوم سازی شده و با تجهیز آن به پزشک متخصص و امکانات مورد نیاز، به بخش زیادی از نیازهای منطقه پاسخگو خواهد بود.
وی از خیرین خواست در تجهیز این بیمارستان به برخی دستگاه ها از جمله سی تی اسکن و کولونوسکوپی اقدام کنند.
امام جمعه هشترود نیز در این جلسه بر هدایت و سوق دادن وقف به بخش سلامت تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم با فرهنگ سازی بحث نذورات مردمی را به سمت و سوی امور خیرخواهانه در حوزه سلامت و درمان بیماران سخت درمان سوق دهیم.
در مجمع عمومی موسسه خیرین بیمارستان امام حسین (ع) برای انتخاب هیات مدیره و بازرسان علی کریمی ، جلیل دین محمدی، محمدرضا شقاقی پور و خانم مهرنوش شقاقی پوربه عنوان اعضای اصلی و علی مرادنژاد و فرزاد عباسزاده
به عنوان علی البدل و حسین صادقپور به عنوان بازرس اصلی و حمدالله علیزاده به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7486

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  حامد کیخائی سرپرست مرکز بهداشت میرجاوه گفت: آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی لادیز به دستگاه سل کانتر با ارزش چهار میلیارد ریال برای ارائه خدمت از جمله تشخیص تالاسمی، کم خونی مادران باردار، انجام آزمایش CBC و عفونت‌های ویروسی تجهیز شد.

وی افزود: با راه اندازی این دستگاه امکان ارائه خدمات تشخیصی به بیش از ۱۶ هزار نفر از ساکنان بخش لادیز فراهم شده است.
کیخائی گفت: امیدواریم با تجهیز آزمایشگاه لادیز، خدمات آزمایشگاهی، با کیفیتی بهتر از قبل به شهروندان ارائه شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد