Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@05:20:12 GMT

کمپین‌های نه به تخم‌مرغ جواب می‌دهد؟

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۷۳۶۵

اقتصاد > کشاورزی - ایسنا نوشت:رئیس اتحادیه خواربار فروشان با تاکید بر تاثیر گرانی تخم‌مرغ بر کاهش خرید مردم،گفت:حدود ۴۰ درصد مصرف تخم‌مرغ مربوط به کارخانجات است.

صفر فرهمندجم به ارائه توضیحاتی درباره گرانی‌ اخیر تخم‌مرغ پرداخت و اظهار کرد:حدود دو ماه می‌شود که قیمت تخم‌مرغ با تغییرات قابل‌توجهی مواجه شده و در یک‌ماه اخیر به اوج خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مدت قیمت هر کیلو تخم‌مرغ از حدود چهارهزار تومان به هفت‌هزار تومان رسیده که البته این قیمت هفت‌هزار تومانی مربوط به مرغداری‌ها می‌شود و تا این محصول به بازار و به دست مردم برسد قیمتی بالغ بر هفت‌هزار و ۵۰۰ تا هشت‌هزار تومان پیدا می‌کند.

رئیس اتحادیه خواربار فروشان همچنین به واردات صورت‌گرفته در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: در این میان بخش دولتی به‌منظور مقابله با شرایط پیش‌آمده از روز گذشته اقدام به واردات تخم‌مرغ از کشورهای دیگر کرده و حدود ۲۰ تن محصول را به‌منظور تنظیم بازار وارد کرده است.

فرهمند افزود:اکنون تخم‌مرغ‌های وارداتی با قیمتی معادل هرکیلو شش تا شش هزار و ۵۰۰تومان، یعنی شانه‌ای ۱۲‌هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسند که نسبت به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰تومانی تخم‌مرغ‌های داخلی تفاوت قیمتی قابل‌توجه دارند.

وی تاکید کرد:در این مدت برخی شهروندان اقدام به تشکیل کمپین‌های مختلف کرده و در قالب آن، این‌گونه اعلام می‌کنند که برای مدتی خرید تخم‌مرغ را تحریم خواهند کرد، غافل از این‌که حدود ۴۰‌درصد مصرف آن به کارخانه‌ها مربوط می‌شود و ۶۰ درصدش سهم مصرفی بخش خانگی است.

رئیس اتحادیه خواربارفروشان درباره تاثیرگذاری این نوع اقدامات اظهار کرد: در چنین شرایطی حتی اگر مردم خرید تخم‌مرغ را تحریم هم کنند، همچنان به‌واسطه نیاز کارخانه‌ها حدود نیمی از این مصرف پابرجا می‌ماند.

وی در پایان گفت: باتوجه به واردات صورت‌گرفته پیش‌بینی می‌شود در روزهای آتی این محصول قیمتی مناسب‌تر از روزهای گذشته پیدا کرده و قیمتش تا حدی تعدیل شود.

 

3535

کلید واژه‌ها : وزارت جهاد کشاورزی - محصولات کشاورزی - کشاورزی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ژیلا صادقی جواب تمام منتقدانش را یکجا داد!

حالا ژیلا صادقی با انتشار یک استوری جدید از داخل فرودگاه بی‌تفاوتی خود را نسبت به این حواشی نشان داد.

به گزارش اقتصاد۲۴، ژیلا صادقی نیارکی در ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ در تهران زاده شد. او دانش‌آموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی پیش از گویندگی در واحد دوبلاژ، در آموزش و پرورش تدریس می‌کرد و در سال ۱۳۷۰ در آزمون تلویزیون قبول شد. اما پس از وقفه‌ای، از سال ۱۳۷۸ به عنوان مجری خبر در شبکه یک مقابل دوربین رفت و در طول این سال‌ها بازی در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم را نیز تجربه کرد.

وی از نخستین مجریان زن ایرانی بود که وارد تلویزیون شد. رسانه‌ها بازگشت او را قدمی مثبت در رونق گرفتن دوباره تلویزیون توصیف کردند.

او سبک متفاوتی در اجرا دارد و به پوشیدن لباس‌های رنگی و اجرای پرحرارت با حرکت زیاد دستان و راه رفتن در استودیو شناخته می‌شود. ژیلا صادقی در تلویزیون با مانتو و روسری‌های رنگی و در جا‌های لازم با چادر برنامه اجرا می‌کند.

صادقی پس از چهار سال دوری از تلویزیون، ۲۶ دی ۱۴۰۲ به تلویزیون برگشت و به‌خاطر پوششی که به تن داشت و حرف‌های جنجالی‌اش دربارهٔ رضا پهلوی با واکنش‌های فراوانی روبه‌رو شد.

صادقی از سال ۱۳۹۳ آموزشگاهی برای آموزش فن بیان راه انداخته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ژیلا صادقی جواب تمام منتقدانش را یکجا داد!
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • انتقاد صاحبان کارخانه‌های شن و ماسه خوی نسبت به وجود مافیا در این صنعت
  • قیمت‌های جهانی مواد غذایی به کدام سو می‌رود؟
  • (ویدئو) معلم عربی محمد بحرانی جواب او را داد
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!