Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج کارمندان خراسان جنوبی با اشاره به وجود ۲۵۰ حلقه صالحین در سطح ادارات استان، گفت: تا پایان سال جاری دو معروف خوش اخلاقی و اقامه نماز جماعت اول وقت در ادارات استان گسترش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مهدی صادق احمدی امروز ( 6 دی) در دیدار مدیران کل و مسئولان محترم پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان با نمیانده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر 250 حلقه صالحین در بسیج کارمندان سطح استان فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه یکی از وظایفی که بسیج کارمندان دنبال می کند امر به معروف و نهی از منکر و ترویج تذکر لسانی است، گفت:  یکی از اهداف برگزاری حلقه‌های صالحین در ادارات کار تربیتی و بصیرتی و خودسازی است.

 

مسئول بسیج کارمندان خراسان جنوبی با بیان اینکه  مصمم هستیم تا پایان امسال دو معروف خوش اخلاقی و اقامه نماز جماعت اول وقت را در سطح ادارت گسترش و تقویت کنیم، ادامه داد: همچنین منکر عدم وجدان کاری نیز باید در سطح ادارات از بین برود و کارمندان به تکریم ارباب رجوه اهتمام بیشتری داشته باشند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • ارتفاع موج در دریای خزر افزایش می‌یابد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود