Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، جدایی محمدرضا شریفی نیا از آزیتا حاجیان آن هم پس از سالیان زیادی زندگی مشترک و داشتن دو دختر باعث تعجب همگی شده بود. دو بازیگر مشهور پس از سال‌ها طلاق و جدایی به خاطر فرزندان شان یک دیگر را دیدار کردندو دراین دورهمی خانوادگی عکسهای صمیمی گرفتند.


ملیکا شریفی نیا با انتشار این عکسها در اینستاگرامش نوشت: یک شب جذاب و به یاد ماندنی درکنار خانواده ی عزیزتراز جانم و دوستان عزیز و هنرمند بسیار …ملیکاشریفی نیا دختر دو هنرمند محبوب کشورمون دریک گفت و گو از راز طلاق پدر و مادرش محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان پرده برداشت و گفت پدر و مادرم از هم جدا شدند تا رفیق باقی بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش فیلم هنرمند قشمی در جشنواره ایتالیا

فیام کوتاه چّل به کارگردانی اصغر بشارتی هنرمند به نام کشورمان از جزیره جهانی قشم بار دیگر در یک جشنواره خارجی و در کشور ایتالیا درخشید. - اخبار استانها -

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری تسنیم از قشم، این فیلم کوتاه با نگاه ویژه به جایگاه محیط زیست، موفق شد عنوان بهترین کارگردانی جشواره "برومنت" ایتالیا را به خود اختصاص دهد.

چّل پیش از این هم توفیق کسب دو عنوان شامل بهترنی فیلم در داکا بنگلادش و بهترین تصویربرداری جشنواره "بوچی" ایتالیا را کسب کند.

اصغر بشارتی در این فیلم کوتاه 60 ثانیه‌ای علاوه بر کارگردانی، کار بازیگری و تصویربرداری و صدابرداری این اثر را هم برعهده داشته است.

بنا به این گزارش، عوامل دیگر "چّل" عبارتند از عبدالرسول رنجبر به عنوان ایده پرداز، منصور وحدانی تدوینگر و صداگذار، حامد نوبری مشاور هنری و مجید ذاکری هم کار عکاسی پشت صحنه آن را برعهده داشته‌اند.

انتهای پیام/7558/.

دیگر خبرها

  • فیلم| حمله پهپادی در منطقه جدایی‌طلب مولداوی
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت‌های مهم در کرمانشاه
  • درخشش فیلم هنرمند قشمی در جشنواره ایتالیا
  • نشان درجه یک هنری برای حسن روح الامین
  • کاهش ۱۸ درصدی «سرقت‌های مهم» در کرمانشاه/ برقراری ۱.۱ میلیون تماس با پلیس ۱۱۰
  • تشکیل گروه ضربت مقابله با سرقت به عنف و مسلحانه در کرمانشاه
  • هنر یکی از عرصه‌های مناسب در معرفی مفاهیم قرآنی است
  • بدرود هنرمند «صبح جمعه با شما»
  • هنرمند برنامه «صبح جمعه با شما» برای همیشه در خاطره‌ها خواهد ماند 
  • «پشته» در رشته فرت بافی ثبت ملی می‌شود