Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@16:56:19 GMT

واردات فندک جیبی ۶ میلیاردی شد+ جدول

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۸۲۶۵

واردات فندک جیبی ۶ میلیاردی شد+ جدول

به گزارش جهان نيوز،  آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی هشت ماهه نخست سال جاری، حاکی از آن است که در این مدت حدود ۳۲۸ تن فندک جیبی و اجزای آن از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.
  براساس واردات این حجم فندک به کشور، یک میلیون و ۴۹۹ هزار و ۳۴۴ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۶ میلیارد و ۱۱۴ میلیون و ۹۶۹ هزار و ۴۴۷ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است فندک‌ها در هشت ماهه نخست سال جاری از کشور‌های اتریش، اسپانیا، امارات متحده عربی، ترکیه، چین، فرانسه و هند وارد ایران شده است.

در این میان اولین و بزرگترین صادرکننده فندک به ایران چین با صادرات ۲۲۰ تن در هشت ماهه نخست سال بوده است که درآمد ۵۷۵ هزار و ۵۹۶ دلار درآمد ارزی نصیب خود کرده است.

بعد از چین، کشور فرانسه دومین صادرکننده فندک به کشور بوده است که در مدت ذکر شده درآمد ۳۴۳ هزار و ۱۳۹ دلاری را به خود اختصاص داده است.

همچنین کشور امارات متحده عربی با صادرات ۶۳ تن فندک به ایران حدود ۱۸۸ هزار و ۶۲۳ دلار درآمد ارزی داشته است.


منبع:میزان
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   بنابر اعلام  روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه، براساس آمارها، تکلیف کارنامه یک ساله تولید و فروش پتروشیمی‌ها در ۱۴۰۲ مشخص شد.

پتروشیمی ارومیه که در بررسی گزارش‌های ماهانه همواره عملکرد خوبی داشت، توانست در نهایت درآمد خوبی را در سال ۱۴۰۲ به ثبت برساند.

پتروشیمی ارومیه در سال ۱۴۰۲ بهترین عملکرد را میان رقبای بورسی خود به ارمغان آورد به طوری که این پتروشیمی در سال ۱۴۰۲ توانست درآمد سالانه خود را از ۹۷۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ با رشد بیش از ۸۵ درصدی به هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ برساند.

بعد از پتروشیمی ارومیه؛ پتروشیمی‌های اصفهان و تندگویان بیشترین رشد درآمد سالانه در سال ۱۴۰۲ را درمیان هم‌گروهی‌های خود تجربه کردند

دیگر خبرها

  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • صادرات ۲۸۶ میلیون دلاری ایران به پاکستان در ۳ ماه
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • بخاری جیبی زیپو، گرمای زمستانی در جیب شما – ایران لایتر
  • قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول