Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

رقابت بین برندها برای استفاده از فرصت نزدیک شدن به پایان سال و عید آغاز شده است و نحوه‌ی اجرای کمپین‌های رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی، نقش مهمی در موفقیت این کمپین‌ها دارد. اخبار رسمی، که درگاه ارتباط شرکت‌ها برای پخش و انتشار محتوا در رسانه‌ها و اجرای کمپین رسانه‌ای است، بهبرندها درمعرفیمحصولاتوخدماتشانبهمشتریدرشبعیدکمکخواهدکردومی‌تواندمحتوایکمپینشرکت‌ها رادرمعرضدیدمشتریاناحتمالیومخاطبانرسانه‌هاقراردهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌ریزی برای فروش شب عید باید از زمستان آغاز شود؛‌ به این ترتیب ذهن مخاطب را برای اجرای کمپین تبلیغاتی خود آماده‌تر می‌کنید. مراحلزیرراهنمایشمابرایانجاماینکارازطریق اخبار رسمی هستند:

۱. درباره‌ی نیاز مخاطب در شب عید تحقیق کنید

محتوایی خوب است که هم ارزش محتوایی داشته باشد و هم درزماندرستدرمعرضدیدمخاطبقرارگیرد. باکمک گوگل ترند متوجه می‌شویدکهمخاطبدر۲ماهآخرسالچهچیزیرابیشترجستوجوکردهاست.

۲. برای استفاده از ترندها در شب عید برنامه ریزی کنید

در این قسمت سه کار مهم دارید.

الف) آگاهی‌ها درباره‌ی برندتان را افزایش دهید.

ب) از فضا و پتانسیل سایت‌های دیگر استفاده کنید و بیشتر در نتایج جست و جو دیده شوید.

ج) از طریق محتوا به سایتتان لینک دهید.

۳. ثبت‌نام در اخبار رسمی:

در اخبار رسمی به صورت رایگان ثبت‌نام کنید و برای کسب و کارتان یک پروفایل بسازید. در این سایت، می‌توانید با چند کلیک محتوایتان را در رسانه‌های مختلف منتشر کنید.

۴. لیست محتوای کمپین تهیه کنید

نیازی نیست از همین حالا به تخفیف‌ها و پرموشن‌های شب عید فکر کنید. ایده‌های این چنینی مستقل از خود کمپین هستند و در مجموعه‌‌ی ایده‌های کمپین‌های تخفیف با حراج یا پروموشن قرار می‌گیرند. چند راهنمای خرید و راهنمای استفاده بسازید.

برای اینکار ابتدا لیستی از مقالات و مطالبی که مرتبط با سوژه محصولات و خدمات شما هستند تهیه کنید و برای خرید آنها راهنما درست کنید مثلا:

راهنمای خرید مبلمان و دکوراسیون برای سال نو  (صنعتدکوراسیون) راهنمای انتخاب بهترین هدیه‌های سال نو (کسب و کارهای با محصولات قابل هدیه دادن) راهنمای خرید فرش ماشینی برای سال نو (برندهای فرش و مراکز خرید) راهنمای انتخاب تور مسافرتی برای نوروز (آژانس‌های مسافرتی و سایت‌های خرید بلیت) تورهای تفریحی داخلی و ایرانگردی مناسب برای عید امسال (آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، خرید بلیت) لیست کامل این ایده‌ها را در وبلاگ آموزش روابط عمومی اخبار رسمی بخوانید 

۵. لینک‌دهی مناسب انجام دهید

از داخل محتوا به وب‌سایت یا وبلاگتان لینک دهید.

۶ . کمپین را اجرا کنید

در اخبار رسمی یکی از کمپین‌های پایه را انتخاب کنید، بسته‌‌ی رسانه‌ای که می‌خواهید را انتخاب کنید و کارهای زیر را به ما بسپارید:

ویرایش انتشار ارسال محتوا به رسانه‌‌های مرتبط نمایش در ویترین‌های خبری ارائه‌ی گزارش از میزان بازدید

نتیجه‌گیری

بسیاری از برندهایی که با مخاطب نهایی ارتباط دارند و می‌خواهند از فرصت خرید انتهای سال استفاده کنند، باید از ابتدای زمستان برای آماده سازی مخاطب و جلب توجه مخاطبان به محصولات و خدماتشان آماده شوند. اجرای کمپین رسانه‌ای به روش فوق، هم می‌تواند سرنخ‌های جدیدی جذب کند.

برای اینکه بیشتر با اصول اجرای کمپین رسانه‌ای آشنا شوید مقاله راهنمای اجرای کمپین رسانه‌ای برای زمستان را در سایت اخبار رسمی به آدرس https://goo.gl/dbPXKa مطالعه کنید.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش در حال حاضر یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های انگلیسی است و قرار است پول بیشتری را به درآمد کلان خود اضافه کند.

ستاره 28 ساله منچستر سیتی پس از امضای قراردادی هفت رقمی پپسی، اولین تصویر از کمپین تبلیغاتی خود با این شرکت نوشیدنی را به نمایش گذاشت.

به گزارش سان، گریلیش که در سال 2022 با قرارداد 120 میلیون یورویی به سیتی پیوست، در کنار وینی جونز، یک بازیگر در نقش فوتبالیست، فیلمبرداری این کمپین را انجام داده است.

این جدیدترین معامله با برندی پردرآمد برای این ورزشکار است که قبلاً با پوما، یک برند آلمانی پوشاک ورزشی، قراردادی حدود 12 میلیون یورو امضا کرده بود. مهاجمی که با سیتی قهرمان چمپیونزلیگ، لیگ برتر، جام باشگاه‌های جهان و جام حذفی شد، همچنین سفیر برند گوچی است.

یک منبع در ماه فوریه به نشریه سان گفت:"جک بعد از امضای با پپسی، یک میلیون دلار دیگر به دست می‌آورد. او در این کمپین تبلیغاتی با وینی جونز همکاری می‌کند."

گریلیش و جونز بخش‌های مرتبط با خود را برای این تبلیغ فیلمبرداری کرده‌اند و قرار است مدتی بعد این ویدیو منتشر شود. این ستاره انگلیسی با به اشتراک گذاشتن تصاویرش در رسانه‌های اجتماعی، نوشت:"از پیوستن به تیم پپسی (اموجی آتش و توپ فوتبال) هیجان زده‌ام."

دیگر خبرها

  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)