Web Analytics Made Easy - Statcounter

میامی موفق به کسب برد با ارزش دیگری شد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های بسکتبال NBA، تیم های میامی هیت و اورلاندو مجیک به مصاف هم رفتند.

در پایان یک دیدار تقریبا یک طرفه، میامی موفق شد با حساب 107-89 برتری را از آن خود کند و تعداد بردهای خود در این فصل را به عدد 18 برساند.

ورزشگاه تاریخ ساعت آمریکن ایرلاینز آرنا 27 دسامبر 4:00 بامداد گزارش بازی

این دیدار در حالی برگزار می شد که میامی در خانه به دنبال بردی بود که خود را در میان تیم های بالای جدولی جا دهد و پس از شکست روز گذشته نیکس، بهترین زمان برای رسیدن به سید هشتم، شکست مجیک در AAA بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با عملکرد کاملا متعادل دو تیم آغاز شد و در ابتدای کار هر دو تیم پر نوسان نشان می دادند و خیلی حملات و تهاجمات خوبی به سوی سبد نداشتند. کوارتر اول با نتیجه 21-18 به سود هیت پایان یافت. عملکرد خوب ماریس اسپتیس و اوین فورنیه موجب شد تا مجیک مقداری پیش بیفتد و البته بازی نیز از حالت بی حسی در آید. نیمه اول کار با برتری 49-43 اورلاندو پایان یافت.

زیبایی های این بازی از وقت سوم آن شروع شد. کوارتری که با اسلم دانک حسن وایتساید، سنتر میامی که پس از مدت زمانی مصدومیت به زمین مسابقه بازگشته بود آغاز شد. قرمزپوشان میامی که در خانه نمی خواستند مغلوب تیم فرانک وگل شوند، دست به حمله و تهاجم زدند و در پایان وقت سوم کار را به تعادل کشاندند.

کوارتر پایانی، وقت درخشش تیمی شاگردان اریک اسپولسترا بود که به رهبری جاش ریچاردسون و البته 3 امتیازی های وین الینگتون همراه بود، این امر موجب شد تا مردان ایالت فلوریدا برتری را به دست آورده و مجیک را زمین گیر کنند.

آمار کلی بازی تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اور ریباند میامی هیت 45% 33% 17 58 اورلاندو مجیک 40% 25% 15 47 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست میامی هیت جاش ریچاردسون 20 کلی اولینیک 12 گوران دراگیچ 6 اورلاندو مجیک الفرید پیتون 19 بیزمک بیامبو 12 الفرید پیتون 6

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مصدومیت سردار

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از رم پرس ایتالیا؛ سردار آزمون با پایان یافتن دوره مصدومیت که در دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران رخ داده بود، به تمرینات گروهی رم بازگشت.

 در حالی که رم آماده بازی پنجشنبه شب لیگ اروپا برابر میلان می‌شود، این تیم خبر خوبی درباره وضعیت مهاجم ایرانی دریافت کرده است. زمان بهبودی سردار آزمون به طور دقیق مشخص نیست اما بازگشت او به تمرینات نشان دهنده در دسترس بودن این مهاجم در روزهای آینده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیروزی سخت استقلال مقابل شمس‌آذر با طعم بازگشت به صدر
  • فولاد خوزستان ۰ - ۱ مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند
  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • پایان مصدومیت سردار
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز