Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مسئول کاوش های میدان امام همدان گفت: با کشف نمونه سفاله های بدست آمده و همچنین 2 تابوت متعلق به دوره اشکانیان، توالی 3 هزار ساله همدان برای نخستین بار به اثبات رسیده است

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محمد شعبانی، مسوول کاوش‌های میدان امام (ره) طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: در کاووش های اخیر میدان امام نمونه سفاله‌هایی به دست آمده است به طوری که با این کاوش‌ها توالی تاریخ 3 هزار ساله همدان برای نخستین‌بار به اثبات می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در این کاووش‌ ها آثاری از دوران ساسانیان، کشف دو تابوت متعلق به دوران اشکانی، کشف سفاله‌های دوران سلوکی و کشف سفاله‌های دوران ماد و عصر آهن 2، برای نخستین‌بار کشف شده است.

لازم به ذکر است، اطلاعات تکمیلی در این خصوص به زودی توسط خبرآنلاین همدان در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی شاهزاده در بوندسلیگا؛ هری کین رکورد 60 ساله را شکست!

ستاره انگلیسی بایرن مونیخ از رکورد اووه زیلر عبور کرد و به تنهایی در تاریخ بوندسلیگا یکه‌تاز شد.

طرفداری | هری کین به رکورد 31 گل در اولین فصل حضور خود در بوندسلیگا رسید.

دیدار تیم‌های دارمشتات و بایرن مونیخ در چارچوب بیست‌وششمین هفته از رقابت‌های فصل 24-2023 بوندسلیگا با پیروزی 5-2 بایرن مونیخ به پایان رسید. هری کین در این بازی هم ترک عادت نکرد و با ثبت یک گل و یک پاس گل، سهم قابل توجهی در پیروزی پرگل باواریایی‌ها داشت. ستاره انگلیسی به آمار فوق‌العاده 31 گل در بوندسلیگا دست پیدا کرد و این به معنای شکستن یک رکورد تاریخی در این رقابت‌ها است.

هری کین با عبور از اووه زیلر، به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد که در اولین فصل حضور خود در این رقابت‌ها حداقل 31 گل به ثمر می‌رساند. پیش از کین، رکورد بیش‌ترین گل زده در اولین فصل حضور در بوندسلیگا متعلق به اووه زیلر در فصل 64-1963 (60 سال پیش) بود که توانست 30 گل به ثمر برساند. هری کین هفته گذشته به رکورد زیلر رسید و امروز با گلزنی مقابل دارمشتات، این رکورد را شکست و تاریخ‌ساز شد. هم‌چنین آمار 31 گل در یک فصل (فقط رقابت‌های لیگ)، بهترین رکورد شخصی هری کین در طول دوران حرفه‌ای او به شمار می‌رود.

هم‌چنین بخوانید:

رکوردهای هری کین جادویی؛ ستاره بایرن مونیخ تاریخ بوندسلیگا را به هم ریخت!

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • ۹۸ درصد تولیدات علمی دانشگاه تهران متعلق به دوران پس از انقلاب است
  • ۹۸ درصد تولیدات علمی دانشگاه تهران متعلق دوران پس از انقلاب است
  • توزیع میوه شب عید در همدان آغاز شد
  • توزیع میوه شب عید همدان آغاز شد + جزئیات
  • تاریخ‌سازی شاهزاده در بوندسلیگا؛ هری کین رکورد 60 ساله را شکست!
  • عرضه میوه نوروزی از امروز در ۹۲ نقطه استان همدان
  • جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی اصفهان + آدرس
  • «جز حکایت دوست» روایت سوم سید‌مهدی شجاعی از دوران حیات امام چهارم شیعیان + فیلم
  • پوگبا: خدا را شکر برای همه لحظات خوب، بد و سخت
  • این روستای شمال تهران در دوران پهلوی ناپدید شد