Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@16:45:57 GMT

اکران همزمان خانه کاغذی در 5 شهر آلمان

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۹۱۷۷

اکران همزمان خانه کاغذی در 5 شهر آلمان

رکنا: مهدی صباغ زاده از اکران همزمان فیلمش در پنج شهر از کشور آلمان خبر داد.

مهدی صباغ‌زاده تهیه‌کننده و کارگردان سینما، در خصوص اکران خارجی «خانه کاغذی» به خبرنگار حوزه سینما Cinema گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم همزمان با اکران در ایران، در سینماهای پنج شهر آلمان نیز نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است؛ داستان این فیلم درباره پدر و دختر روزنامه‌نگاری است که همپای هم کار می‌کنند و هیچ کدام به خاطر دیگری ازدواج نکرده‌‌اند. دختر در یک نشریه کار می‌کند و پدر هم بعد از مدتی دوباره دست به قلم می‌شود.

در این فیلم سینمایی Movie به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده، پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ثریا قاسمی، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، علیرضا کمالی، حسین پاکدل، محسن قاضی Judge مرادی، ارد زند و شقایق فراهانی به ایفای نقش می پردازند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا (فیلم)



منبع:تسنیم

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زیر پارک قیطریه یک‌محوطه باستانی‌است؛ این نه شایعه‌است و نه شوخی (فیلم) لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم) عذرخواهی وزیر فرهنگ از اصفهانی ها برای لغو کنسرت قربانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انفجار و دود در مرز اسرائیل همزمان با ارسال کمک‌های هوایی به غزه
  • استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • تبدیل ۳۲ درصد مجوزهای کاغذی به الکترونیکی در لرستان
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا (فیلم)
  • تبدیل بیش از ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر