Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ابراهیم حسینی دبير ستاد اجرايي كنگره ٥٤٠٠ شهيد كردستان صبح امروز در مراسم افتتاحیه اولین کارگاه استانی نویسندگی ویژه کنگره 5400 شهید کردستانی گفت: روحیه انقلابی و انقلابی عمل کردن، روحیه شهادت طلبی، جهاد در راه خدا، تبعیت از رهبری، وحدت و همدلی از جمله مؤلفه‌های مکتب دفاعی رزمندگان اسلام بود و با تکیه بر این ویژگی‌ها طی چهاردهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی توانسته‌ایم با انواع توطئه‌ها مقابله کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز نیز با توطئه تکفیر و داعش با تکیه بر این مکتب دفاعی و این مؤلفه‌های والای اسلامی و انقلابی مقابله کردیم و شایسته نیست که جوانان ما با مؤلفه‌های مکتب دفاعی و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بیگانه باشند.

حسینی خاطرنشان کرد: در مقابل فتنه فرهنگی دشمن از این مکتب استفاده کردیم و برای تداوم مبارزه نیز باید از این مکتب دفاعی جدید اسلام استفاده کنیم.

وی افزود: در بحث کنگره بحث جناح و حزب و گروه و مذهب نداریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شناساندن سیره والای شهدای استان از جمله اهداف ما در کنگره ملی 5400 شهید کردستانی است.

حسینی اظهار داشت: افتخارات کردستان باید برای تاریخ نوشته شود و ثبت گردد لذا در کنگره ملی شهدا بر روی عرصه‌های فرهنگ و هنر از جمله تولید فیلم، موسیقی و سایر رشته‌های هنری تاکید ویژه‌ای داریم.

وی افزود: تاکید اصلی مقام معظم رهبری همواره بر روی تولید محتوا به ویژه تدوین کتب شهداست و امیدواریم نویسندگان کردستانی ما را در این خصوص یاری نمایند.

حسینی از کمبود منابع کتابخانه‌ای در خصوص مجاهدت‌های خاموش انتقاد کرد و افزود: نقش مردم کردستان در جریان پیروزی انقلاب یک دنیا حرف برای گفتن دارد.

دبیر ستاد اجرایی کنگره 5400 شهید کردستان اظهار داشت: مبارزه مردم با گروهک‌های ضد انقلاب و مجاهدت‌های خاموش و نقش رزمندگان انصار و مهاجر و به ویژه سازمان پیشمرگان مسلمان کرد ظرفیت ویژه‌ای برای تولید خلق آثار ماندگار است.

حسینی اعلام کرد: بیش از سه‌هزار نقطه یادمانی در کردستان شناسایی شده است و هر کدام از این نقاط ظرفیت تهیه چندین کتاب را دارد.

وی افزود: قریب به ٢٠ عملیات بزرگ در ٢٢٨کیلومتر نوار مرزی کردستان انجام شده است و انتظار داریم یک نهضت تألیف کتاب در کردستان راه بیافتد و ما با تمام توان از این اقدام ارزنده حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ د م

انجام ٢٠ عملیات بزرگ در ٢٢٨کیلومتر نوار مرزی کردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی که توانسته بودند بر بام والیبال جهان قهرمانی کسب کنند؛ اظهار کرد: حضور دو نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

وی با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، عنوان کرد: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

زارعی کوشا گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌های که انجام شده است امید داریم این مهم با راه اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدی می‌تواند به حمایت از ورزش کمک کند.

زارعی کوشا گفت: مجموعه استانداری با تمام توان در خدمت ورزش استان است و تا کنون نیز با توجه به ظرفیت‌هایی که داشته است به تیم‌های ورزشی کمک کرده است.

استاندار کردستان در پایان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: امروزه والیبال کردستان باتوجه به این افتخار باعث شده که این رشته در بین خانواده از جایگاه خاصی برخوردار باشد و این مهم می‌طلبد که توجه و برنامه ریزی دقیق‌تری انجام گیرد

کد خبر 6095334

دیگر خبرها

  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت