Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم فایل صوتی اظهارات بهنام محمودی را منتشر کرد تا مشخص شود که چه کسی واقعیت را نمی‌گوید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ظهر روز گذشته در حالی که هنوز صلاحیت بهنام محمودی برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال مورد تأیید مراجع ذیصلاح قرار نگرفته بود، این ملی‌پوش سابق به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: من در انتخابات شرکت خواهم کرد ولو اینکه یک رأی بیاورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر من رأی نیاورم، خانواده والیبال پشیمان خواهد شد.

بهنام محمودی اما پس از اینکه صلاحیتش احراز شد، در گفت‌وگو با یک رسانه دیگر اینگونه گفت: در روزهای اخیر صحبت‌هایی از قول من در رسانه‌های مختلف و فضای مجازی منتشر می‌شد که صحت نداشت. من هرگز نگفتم اگر رای نیاورم و یا تائید صلاحیت نشوم، خانواده والیبال پشیمان خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم برای روشن شدن افکار عمومی، فایل صوتی مصاحبه بهنام محمودی که قرار است فردا در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال شرکت کند را منتشر کرد تا مشخص شود چه کسی واقعیت را نمی‌گوید.

 

 

انتهای پیام/

R1015159/P1015135/S3,31/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر منتشر شد.

بسمه تعالی
خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.
جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

جامعه اسلامی مهندسین
اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

کد خبر 6093609 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد /او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد /وقتی در کیهان بود فضاحت به وجود آورد /او جایگاهی در محافل اصلاح طلب ندارد